admire ohh admire
Wednesday, November 10, 2010, 0 speaks

hey korg sorry tatao nak post ape memandangkan sekarang neh ramai dok hangat tgah bercouple and ramai gak dok tye aku ade couple keh tak terutame FB FRIENDS meyh snie aku cter .. hehe .. mmg aku dah lama tak couple ade lah dalam 5 bulan rindu gyler aa si mamat kelantan uh , act bkn kelantan dea org perak aa weh .. after 5 bulan ade 2 mamat neh couple dgn aku but aku just main2 jeh sbb tader aty haty dgn deaorg and deaorg pon sama je.. but aku bukan less or jual mahal ye cik samira wanie and lain lain just aku tader hati nak couple buat masa nehh.. bkn ape sebab aku belom jumpe lelaki idaman aku . yelah aku neh pon bkn la cantik mane pon but ''kalaw'' boleh nak lelaki mcm neh .. *sorry i mmg minat lelaki melayu sorry lah ppuan2 lain yg dok minat mat saleh bagai but i tetap taste melayu .. haha yang tinggi , jambu siket2 tamaw banyak2 and cute ..
LIKE AWAL ASHAARI i tgah cari klon yang sebijik mcm dea .. mintak-mintak lah jumpe .. HA-HA
aww cair kan tengok .. hehe mintak2 jumpe lelaki yg sebijik mcm dea :DD
sampai terMIMPI2 kan org mcm dea .. huh !!

Older Post | Newer Posts