Wednesday, December 29, 2010, 0 speaks

sorry nih photo recyle , korg kesah apa kankan ? asal kan pic aku dengan my belove friend ryte ? korg ade ? haha . cehh kecoh jeh i neh kann , yelah yelah sorry terover pulak cause i tgah bengang sama someone siapa ? secret sebenarnye apa yang i nak story tak lah menarik mana pon today keluar dengan wanie , teman dia pergy beli barang sekolah arround pukul 2 lebeh baru gerak dari rumah then terus ke sg.wang cari-cari barang and pergy macD makan makan after tuh , pergi TS masa tuh boley pulak jumpa akie skeaty jeh tahan tahan i kann . lama tak jumpe , HAHA . padahal baru jumpe hari tuh then bla bla bla cari pencil box and rushing ke kaunter wayang pukul 6 tepat kteorg pergy beli ticket naseb sempat cause cerita tuh start pukul 6 HAHA , mmg gyle kelam kabut lahh ! --' seriously kali neh cerita mmmg best kteorg tengok cerita : ''AKU MASIH DARA'' tittle mcm ntah apa apa kankan ? but cerita dia buat i menangis and insaff ada satu ayat neh gila best and i buat sebagai motif hidup actually i tak berapa nak egat naseb wanie egat ''dara saya hanye untuk lelaki yang boley mbimbing saya bukan lelaky yang penting kan nafsu semata - mata'' wahh ! tuh ayat raja farah kata kat asyraf muslim after tgok cerita tuh terus balek
to wanie :
thanks weh , sebab banyak belanja aku hari neh .
segan aku di buatnye :DD kaw mmg BFF aku laa . loveyou syazwani nazira walaupon tadi aku kena tipu dengan someone kan ntah apa-apa jehh ! HAHA its okey laa , aku kesah apa kankan ? --'
btw , after tengok cerita tuh sediket sebanyak telah insaf kan i . huhuhu ! tady malam , dea suruh i call terputus kredit i habes then dea call pulak and lastly i pula yang kena call . hey ! kita dah berbaik ke ? dah kankan :) i story pasal cerita aku masih dara tu kat dea , dea leyh ketawa nak tahu ? dea kan suruh i hitam kan rambut , HAHA mmg i nak hitam kan rambut pun lha tamau marah-marah lagy aww you pun kena cabut semua tindik-tindik tu macam mana nak jadi asyraf muslim kankan ? i skrg tengah minat lelaki baik-baik neh . then dea boleyh kata : ''SILAP DENGAR KE NI'' eshh ! jahat jehh , nanty i touching lagi tahu la ! PADAN MUKA YOU KANKAN ! i suka laa gaduh - gaduh nehh . hee :DD but dah janjy kan tamau buat lagy HAHA .
okey laa sampai di sini saja saya mengarut . assalamualaikum jangan terkejot ye saya sudah baik skrg hikhik :DD

Older Post | Newer Posts