Sunday, January 2, 2011, 0 speaks

hey reader ! assalamualaikum hah tak jawab dosa cepat jawab ! hee , meyh snie meyh ilah budak baik nak bcerita neyh.. tady kan i keluar lebeh kurang mcm date koyd but this time i think more sweet :) dea pon kata mcm tuh keyh ! but sekejab jehh . haha sorry bukan nak show-off but well bila dah couple mmg mcm tuh kann tady yang follow i , wanie , ira and sorg mmber deaorg kteorg tengok movie DAMPING MALAM you belanja i kankan sayang , thanks ! hey ! cerita neyh kan tak seram aww but banyak babak yang make me shock ! masa kat dalam wayg i duduk dengan helary lah kenn but bukan sit couple keyh :D then mereka duduk di belakang selang dua baris if tak silap i lah masa dalam tuh dea pegang tangan i mcm tak nak lepas jeh . but seriously kiteorg just pegang tangan jeh keyh ! and bila i ketawa jehh msty dea tengok muka i and kami akan saling pandang hee , segan i tao tak ! but masa tuh jeh kan kite nak rapat ponn then habes tengok wayang pergy sg.wang kteorg asek berdua and bergadoh jeh keja ! masa balik dea hantar i kat LRT then dea ke monarail bak kata wanie : untung la kann ade org sayang ! yeahh ! aku sayang gile-gile kat kaw weyh ! :DD blablabla balik tuh kteorg texting mcm biasa , tiba-tiba :( dea kata ... nanty dea nak stay sabah ! haishh , sedeh gyle vavi and tiba-tiba i menanggis yelah kan mana tak-nye sepanjang kteorg kenal dea lah teman i . weyh ! nanty sape nak teman aku msg malam-malam ? sape nak teman aku tengok wayg ? sape nak gadoh dengan aku ? sape nak buat aku happy ? sape nak buat aku geram ? and mcm-mcm lagy .. jangan laa pindah ! aku tahu laa kaw rindu family kaw kaw pon serba salah kan , hmm ntah laa yang dea pulak boleyh kata suruh i cari penganty yang boley buat semua tuh !! hey ! egat senang ke i nak fall in love and sayang someone ? kaw cakap senang jeh kan ? kenapa perlu cakap mcm tuh ? Frown
11.11.2010 (12.50 a.m) kita berkenalan 12.12.2010 kite jumpe kat bukit jalil 25.12.2010 kite couple ryte ? 02.01.2011 kite jumpe aku tak nak tuh yang terakhir kite jumpe weyh !
ye aku tahu kaw ade kata selagy kaw kat snie kite kena spent time sama-sama kan but aku still tak nak kehilangan kaw , serious weyh ! aku sayang sangat-sangat kat kaw weyhh ! jangan lah pindah keyhh pleasee Cry

Older Post | Newer Posts