Friday, February 25, 2011, 0 speaks

hey hyee , topic hari nih pasal kat sekolah saya ye . ape ade tady ? hah neyh yang nak story SMK SERI MULIA TELAH MENYAMBUT MAULIDUR RASUL
so dah tahu kan apa yang nak dicerita kan ? haha , so tady semua pelajar dibenarkan pakai baju kurung and baju melayu haha , comel-2 jeh . dah mcm raya pulak :)
yang paling seronok , bile semua bende dah setle
masuk kelas snap-2 picture
sumpah banyak gyle . tuh pon ade yang aku dah padam
mmg dari dulu hpone aku jeh la yang menjadi mangse
apa-2 pon 4 account mmg best la korang :D
nak tgok semua-2 picture uh ?
sila la lihat di album facebook saya dah alang-2 uh comment la sekali yee
hari nih saya bertudung and berbaju kurung la weyh !
haha , gyle la kan . pagy-2 nak pergi sekolah ade orang tegur
die kate hari nih saya sopan , huahuaa
gyle laa fadhilah sopan ouhh , tapi mmg pun .
kaw ada ? tak kankann XD
nak tengok saya bertudung ?
sopan kann ? semua nak purple , hee :)
sebelom balek , snap-2 jab . HAHA
suka gyle picture neyh , semua muka spontan . HAHA
HAHA , gambar kami bertiga bertudung :)

Older Post | Newer Posts