Sunday, February 20, 2011, 0 speaks

heylo blogger :)
hari ini sangat-2 lah penat , nak tahu buat apa ?
nak or tak nak tahu suka hati la yee , who care XD
tadi pukul 1 lebeh zarep call ajak study akaun *member kelas
aku pun relax lahh dulu egat lama lagi tiba-2 dia kata dah sampai
aku pun apa lagi pergi la mandy , makan-2 bagai
sampai sana si penyibuk abu kacaw-2 kteorg study , rasa macam nak campak je dea tuh
**naseb baik lah kaw suka support aku law tak dah lama aku tak nak kawan kaw !
hahaha , bengong gylee
aku dengan zarep apa lagi buat muka tension laa -.-
naseb diana ade , dea tolong siket-2 kteorg study tdy , thanks diana !
tapi sepatah haram pun aku tak paham . huhu
after that , wanie and farah kata nak datang , okey lah kan
tak ade la aku busan , dea kata nak buat math .
biasa lah if aku dengan wanie bergabung memang tak study la
tambah-2 maken ramai yang datang , mmg tak menjadi la
maseng-2 semua dah simpan buku , hehe
pastuh , dea text kata nak datang dengan member dea pukul 5
dah sampai-2 tuh segan-2 bagai nak lepak sekali , sepak tahu la !
hee , macam beranie pulak
pastuh dea blaa sebab aku tak layan . merajuk jeh tao
but aku still lepak sampai kul 6 lebeh mcm tuh la kodd .
balek uma , elok jeh aku tukar baju wanie call ajak keluar pergy tesco
ahax , aku pon apa lagy . hehee
sampai sana gy karoeka , and lepak food court
balik arround pukul 9 lebeh kodd , pastuh naik uma nenek aku jab
pukul 10 dea text cakap dah sampai , haiyoo
memang penat la kankan .
lepak-2 sampai pukul 11 lebeh , tuh pun member dea tak bagi aku balik
tak senonoh gyle pagai . HAHA
hari nih kankan dea hantar aku sampai naik lif . hehe
tapi okey la lepak tady , asek gadoe-2 jeh
aku dah la suka gadoe-2 bagai neyh , hehe
sorry biy , tertampar tdy :p
biasa la tuh kann , ganas siket-2 macam tak biasa pulak kan :)
wokey la ,
cerite hari nih dah macam surat wasiat kan
besok dah la ujian . wish me luck keyh
byebyee :D

Older Post | Newer Posts