Sunday, March 6, 2011, 0 speaks

hey huy heylo :) sebenarnye banyak cerite aku nak story but otak tengah blank so aku story pasal semalam jeh la keyh semalam birthday party my best friend so yang follow aku semalam aizal , wanie , hajar , eeda , naylie , eka , naylie , nad , teha and my love ;D boleyh dikata kan happening gyle vavi lorh . dari start kiteorang datang sampai nak balik . aku dengan wanie asik buat kecoh jeh , sorry to ira sebab buat biseng sangat , habes bsepah rumah kaw padan muka ! hee kidding :p biase la tengah wengg gylee :D then around pukul 6 lebeh macam tuh wanie ajak pergy karoeka and bf aku cakap nak belanja so aku ikod jeh la kann , yang follow mase tuh tak ramai aku , dea , wanie , eka , naylie , nad and teha masa kat karoeka boleh pulak tserempak dengan ibu deaorang semua dah cuak , and aku dengan muka tak bersalah pergi kat ibu and dea siap salam-2 ibu ibu tak marah weeyh ! ibu siap tanya tuh ''BF kaw keh'' hehe , aku pun cakap jeh la 'yup' . nak ambik hati punye pasal , terkorban my ferrero rocher then aku bagy lah deaorg semua siket thanks by , walaupun owg dapat makan bape jeh . haha , love you more :)

Older Post | Newer Posts