Friday, March 18, 2011, 0 speaks

what the hell ? haha , yeahhh ! best kan lagu nih
minat pluss suka gyle , dah la avril lavigne dalam video clip lagu nih gile comel and rambut die cantik ! nak buat juga ! HAHA -.-
okey-2 fullstop , aku bukan nak story pasal avril lavigne pun sebenarnye ..
aku nak story perangai aku , lately nih aku cepat sangat marah or panas baran what what
normal la ken , sebenarnya dari dulu pun perangai aku macam nih
but aku buat relax jeh . and aku tak menunjuk kenn sangat !
sebab bagi aku macam orang gila yang tenggah menjerit-2 jeh kod if kite menunjuk-2 ken kite punye panas baran especially perempuan yang buat macam tuh ! panas baran sangat tak boley la kenn :)
manusia nih kan ada tahap kesabaran so cukup la dulu aku banyak b'sabar dengan semua perangai orang di sekeliling aku , especially pada KAWAN-2..
sekarang nih if aku nak marah aku akan main marah and aku tak sedar sebenarnya apa yang aku cakap
so kadang-2 mulot aku nih agak terkurang ajar .
ataupun kalau aku dah malas sangat and menyampah dgn someone tuh aku akan diam n aku akan ignore die sampai la aku rasa aku boleh go on balik dengan dea baru aku bercakap balik
and bagy yang dah biasa tuh biasa lah ken dengan perangai aku . and sometime orang yang rapat dengan aku pun tak paham aku nih macam mana . and paling ntah apa-2 orang yang aku sendiri tak kenal suka sangat cakap aku sombong and blablabla ataupun cari gadoh , at the same time sengaja nak sakit kan hati aku .
hey ! orang-2 yang nak try sakit kan hati aku , aku nih bukan orang yang cepat sangat suka sakit hati dengan apa yang orang cakap so sorry lah if korang nya cara tak menjadi malah korang yang sakit hati balik ryte ?
aku tahu tuh . HAHA -.-
okey la , byebye

Older Post | Newer Posts