my capital A
Thursday, April 7, 2011, 0 speaks

today aku nak story pasal mamat sorang neh
04.04.2011 harituh kiteorg dah couple
ramai tanye aku , aku sayang kau keh tak. serious malas gyle aku nak jawab
biarlah kite berdue jeh tahu mcm mana perasaan kite skrg kan .
tapi before couple hampir sebulan lebeh juga la kan kiteorg berkawan
korang tahu apea, suka sangat myebuk hal peribadi org lain
diri sendiri pun tak tkawal aku nak couple dgn sape pun ,
aku punye suke la kenn sayang :)
die nih xde la romantic gyle-2 kan , jenis tade perasaan gak la mcm aku
nak cakap mmg main pakai lepas jela kann ,
even jumpe depan-2 pun nak btumbuk pun boleh
hah itu typu jeh , haha . tapi okey la stakat neh die layan aku
die suka buat aku ketawe , die tak suka marah-2 , die jenis tak kesah ,
pandai main gitar , haha itu penting okey ! lagi ape aku tak tahu ,
aku suka gila time call tuh kau main gitar sambil nyanyi. cair wehh
aku dah la suka gyle-2 laki pandai main gitar nihh :D
sumpah aku takan lupa , masa kau nyayi lagu *tercipta untukku* aku dah cair
sweet jeh . haha pastuh banyak gak kan kau bagi aku lagu suruh dengar :)
pastuh aku suruh die main kan gitar lagu -Dadali - Disaat Aku Mencintaimu
die kata boleh ! hee . suka gylee..
TAXI Band - Hujan Kemarin , Drive BERSAMA BINTANG dan
AISHITERU ( Menunggu )
korang dengar la keyh !
iloveyousomuch a :)
thanks buat aku happy weyh

Older Post | Newer Posts