Pertemuan :)
Sunday, April 3, 2011, 0 speaks

Semalam jumpe capital I . puncenya kiteorang chating2 dekat FB then tetibe die tanya nak makan laksa ? Lepastuh dia kata nak hantar tapi takut naik lif then die tunggu depan lif. Haha , tengok-2 laksa tak ada die hulur coklat cadburry yang besar uh dengan air tin ! Hee , tkejot gila.. Eleyh agy pun sebenarnya kau mmg nak jumpa aku kan ? Sebab rindu aku la tuhh.. HAHA tapi kan..maken semart kau yea ! Cair aku weyh ! Bila aku kata dia maken semart mula la kembang :p nanty balek asrama jaga diri baik-2 okey kawan , loveyou weyh ! :D then tadi pulak jumpa capital A , sumpah aku rasa nak hentak2 kepale die weyh , periang pluss banyak cakap duwh die neh. Muka mmg stock tatao malu. Lepastuh , kteorg pergi minum dua-2 senyap macam haram , balik dia msg start la merepek merapu . Bengong gyle kau neh duwh :p Itulah al-kisahnya pertemuan aku dengan dua orang budak , byebye ;D
Older Post | Newer Posts