exam mood
Tuesday, May 10, 2011, 0 speaks

heylo blogger.
well seperti yang korang baca title tuh sekarang nih ramai yang tengah mid year exam kan sama la dengan aku . so semua muka bad mood jeh . buat masa nih yang dah lepas BM , BI and MATH sumpah semua susah-2 ! -.-
sekarang dah la musim panas. yang aku nih pulak dah la tak boleh kena panas sangat mesti something happen. aku tak kata pun lah aku nih puteri lilin or what .
tapi semalam tengah duduk online facebook tetibe meleleh darah keluar dari hidung
ouchh ~ SUMPAH terkejut. kalau siket tape la kan aku tak kesah pun sebab aku dah biasa dgn darah sini sana tapi nih banyak gile penuh darah kat tangan aku -.-
harituh masa second time tulang lutut aku lari pun sebab pitam kena panas.
haish. nasib badan la kann
okay la . sampai sini jeh la post kali nih .
wish me luck on my mid year exam keyh!
byebye :]

Older Post | Newer Posts