lelaki memang suka mainkan perasaan perempuan
Sunday, July 24, 2011, 0 speaks


wootwoot , tengok tittle aku macam frustkan?
actually mana ade frust (sebenarnya memang)
geramnya aku , aku dah start suka kat kau macam ni kan kau buat 
boleh dikatakan aku nih susah juga nak fall in love -.-
kenapa kau kena tipu yang kau single?
kenapa kau bagi aku harapan bodoh ?
asal kau malu sebab girlfriend kau tuh tak lawa ?
terima jeh la dia seadanya dah tuh jodoh kau 
start from this day , aku tak nak jawab call kau , tak nak jumpa kau , tak nak reply semua text kau semua semua la senang cerita
sebab apa ? sebab kesian girl kau percaya kau mati²an yang kau boleh buat peragai macam SIAL
yea taniah aku ucapkan sebab dapat permainkan perasaan aku capital A :) 
jangan harap aku nak percaya kata² kau lagi 
 good bye playboy !




Older Post | Newer Posts