No tittle just for fun
Thursday, July 28, 2011, 0 speaks


heylo blogger and all my follower :]
tak lama lagi nak Ujian Kemajuan 2, semua budak sekolah aku muka relax jeh kan kan aku tengok sebab semua tak menyabar nak sambut puasa , huahua. aku pulak sibuk countdown Raya HOPE sangat raya ni much better than last year . Raya last year seriously boring gila :/ dengan nak PMR bagai. Haha tetiba story pasal raya pulak ni, nak shoppingggggg laa ! siapa nak ikut saya shopping jomm :) Menyempat jeh nak story pasal raya padahal rabu ni dah start test. even kedudukan kelas aku agak kelas depan nih pon takde sorang yang kelam kabut nak study aku tengok cikgu pon relax and macam tak ada apa apa jeh dengan tak belajar nye. HAHA tambah-2 aku nih dari awal tahun tak pernah nak serious masa dalam kelas.*eylah eylah bilalah nak berubah kau nih Haha next year dah SPM ! (eleyh relax la kan) tadi kat kelas menyanyi lagu raya . macam  macam lagu keluar. haha , sumpah kelakar dah la masa BM cikgu BM kiteorang cina. but dia ignore jeh , hee :D 
Ops lupa pula , story pasal sekolah ni teringat pasal sorang junior aku ni , I mean budak sekolah aku la kan . ohh ya ! dia ada buat status pasal member-2 aku . kat sini aku nak terangkan siket , yang kiteorang gelak kan kau tuh sebab kau lawak k :) bukan LAWA tapi LAWAK . tuh jeh aku dapat bagitahu , yang kau nak emotional sangat gapo? sebab malu leteww, relax lah kan kiteorang bukan tuju kat kau sangat. bukan kutok kau. Btw, kiteorang ada nickname untuk kau. aku rasa tak perlu lah bagi tahu kat sini. k thanks bye :D



Older Post | Newer Posts