dapat sepupu baru ! yeahhh
Thursday, August 25, 2011, 0 speaks


Hey blogger . Just for simple post sebab sangat tiada mood untuk bercerita,
My day like SHIT ! *serious
just ignore semua orang , mintak ampun mintak maaf kalau aku ada buat korang terasa bukan taknak layan chatting or what else just not in mood. lagipun sekarang tengah lampu merah baik aku berdiam dari korang kena maki kan tapi nasib baik ada beberapa umat nabi muhammad ni sentiasa ada dengan aku. kesian juga aku tengok dia kekandang sebab dia jeh yang sibuk sibuk kan diri die dengan aku. aku pulak? hmm entah la. what everlah memang tak tahu dah nak kata apa. sebab aku just nak bagi tahu benda ni dua hari lepas tapi aku kinda busy . so ni dia anak mak cik kesayangan aku yang aku palingg rapat. Seriously anak dia comel. Mata sepet . wahh . Nama dia dalam peracangan nak letak apa. dia lahir 23 ogos lepas baru jeh , okay la sampai sini jeh, byebye :)


Older Post | Newer Posts