Kena tipu again :/
Monday, December 5, 2011, 0 speaks


Hye follower. Sorry lama tak update. 
Pada yang baru follow eylah tuh kejab lagi eylah follow korang balik ye ? :') 
baru ada mood nak menaip.
See my tittle. Err? Guess who? aceyh! macam korang tahu menahu jeh totally pasal diri and kehidupan eylah. 
Actually tak ada mood nak jumpa sesiapa. Serious malas. 
Sebab aku dah set macam-macam , dah luangkan masa bagai atlast open my inbox
 "sorry I busy" "sorry today I got many work" "sorry maybe tommorow I come your home"
sorry sorry sorry and sorry again. what the hell ! :/

Outing dengan famili lagi baguskan? Duit , tambang , transport anything tak perlu fikir.
Harinih baru ada masa nak luangkan masa siket dengan blog. 
Hee, hari sabtu pergi Alamanda , Hari ahad pergi jom heboh. Gila tak tahu nak ajak siapa. Sebenarnya ada jeh yang ajak tapi member lelaki. Err, aku paling malas keluar dengan lelaki kalau bab-bab nak shopping ni yelah ken nak pergi jom heboh/shopping mall tuh mesti la nak habiskan duit bukan nak jalan-jalan cuci mata. Hee *sambil-sambil tuh usha juga 

Ok, so aku decide ajak sedara and my aunty teman pergi bukit jalil hari ahad tuh. Dalam pukul 3 lebih kod baru gerak. Sampai sana punya la panas tak ingat -.- aku dengan muka takde mood siap cover lagi dengan sunglasses rayban aku tuh dan apa yang nampak depan mata sedap aku main beli jeh. muehehehe
Balik terus singgah rumah opah . Hee lepak sana dalam pukul 12 tgh malam macam tuh baru balik rumah. Balik rumah nak buat apa lagi kan? Online facebook. Tengok dekat chatting kemain lagi diaorang menegur. Aku kan tengah penat so mmg kena ignore . Yang paling aku geram diaorang sent chatting cenggini "hai tadi kemain lagi kat bukit jalil jalan sampai tak pandang kita dekat sebelah" "hai tadi I nampak you dekat tren" and bla bla bla :3
Haish dah tahu tuh cuba lah tegur. Aku nih memang jalan tak pandang kiri kanan. 
Kadang-kadang kalau aku tegur tapi salah orang , malu beb rasa nak korek lubang masukkan muka dalam tanah pun ada , muhehehe. Kalau korg kenal aku tegur jeh la yea. Aku suka orang tegur aku nih. Hee :D Baru aku boleh beramah mesra tanpa ragu-ragu. Ceh wah. 

Ok , sampai sini jeh la post untuk kali ni. 
Hee, nanti ada story apa-apa lagi eylah update okey?
Byebye , Assalamualaikum

Older Post | Newer Posts