aqiqah and cukor jambol di smk SERI MULIA
Friday, October 22, 2010, 0 speaks

heyhey , mesty korg tak penah degar kan org buad aqiqah and cukol jambul kat sekolah kankan .. haha . act , sek kteorg buat bkn ape pon sebab nak dedah kan ape bnde aqiqah and cukol jambul uh sbenarnye pagipagi tadi kuar uma menuju ke lif terserempak dgn farah .. haha 1st question : punye lama , dtg lak kau sek ary neh .. aku senyum jela .. dala dlm lif ramai org . wat malu aku jer aihh .. sampai sek ramai taye pasal kaki aku dah oke ker belom .. wahh ! ta sangke . thx korgg .. lurf u alls ! :D then mcm biasala kne gy tapak perhimpunan , baca yassin cikgu bg tazkirah and taklimat blabla .. hbes semua uh kena menapak ker laman bestari .. haihh mls tol nak bejalann . dala sek uh banyak tangga =.=' dah sampai sana aku , wanie , ira duduk depan .. ouh shitt ! dea duduk sederet dgn aku . kenapa ? bodoh lah tak suka tak suka ! permulaan majlis uh di mulakan dgn marhaban , makcik makcik flat kuda laa . asilah2 kesian kau sabar ye aku pahamm .. :) biar jek makcik2 uh keyh ! lepas habes bnde uh , akhernye majlis di teros kan dgn cukor jambul .. dala ank2 cikgu semuanye comel2 geram aku.. *bila lak aku nak ade ank kan ? haha and pastoh selesai2 gy makan.. lepas makan naik balek ke laman bestari , ade persembahan NASYID weh korg aku suda fall in love dgn suara dea . wahh ! serious suare kau sedap and muka selambe .. :)) *mgatal je kul 12.30 balek . masa nak balek uh tserempak dgn dea . aku pon kesa ape dgn kau weh . bodoh =p sampai uma, aku bareng2 jab , boleh plak ttdoe .. janji dgn wanie nak lpk mkn2 kat komunity , bole jumpe dyela tapi plan tlh di tukar ke jusco cuz wanie nak cari seluar .. kesian korg msg and call korg aku tak reply .. haha pdn muka . dah tgh sedap2 tdoe and dgn ujan nye lagy . last2 aku bagon gak gy mady2 and siap2 teros kuwa rumah . going to jusco maluri . sampai sana pergy cari seluar wani dlu , aku pileh2 jumpa gak.. pastoh yeay ! time to macD . yummyyummy.. dah selesai makan , beli ice cream .. tgah sedap2 mkn , deaorg boleh plak gy msg budak bgong uh cakap suh couple . shitt !! aku tak nak dah la . dlm hati kau mnecarot2 bkn . sabar jelahh .. then , ade sorg cine neh ape ntah nme dea jual perfum ala2 perfume laa jugak .. bnde yg sama gk padahal .. dea merepek2 ape ntah .. ira dgn muka minat teros mbeli dgn harge rm58 . lepas tuh teros gerak btr .. dah laa sampai snie jela aku mgarot .. bye2 :D
Older Post | Newer Posts