Monday, October 25, 2010, 0 speaks

Disini aku masih sendiri Merenungi hari-hari sepi Aku tanpamu.. Masih tanpamu..

Bila esok hari datang lagi Ku coba ‘tuk hadapi semua ini Meski tanpamu wohh.. hoo.. Meski tanpamu

Bila aku dapat bintang yang berpijar Mentari yang tenang bersamamu disini Ku dapat tertawa menangis merenung Di tempat ini aku bertahan..

Suara dengarkanlah aku Apa kabarnya pujaan hatiku Aku di sini menunggunya Masih berharap di dalam hatinya

Kalau ku masih tetap disini (tetap disini) Ku lewati semua yang terjadi Aku menunggumu (aku menunggu) Aku menunggu..

Suara dengarkanlah aku Apa kabarnya pujaan hatiku Aku di sini menunggunya Masih berharap di dalam hatinya

Suara dengarkanlah aku.
hey , skrg dah pukol 4.30 am okeyy . and aku still tak boleh tdoe lagi . dah baper ary dah mcm nehh , susa benor nak tdoe . aku pon tak tahu nape agaknye .. yang penting aku dah dapat lupa kan dia . yes ! aku dah kata kalau org uh saket kan hati kau mmg senang kau nak benci and melupakan dye . but one more thing , aku akan egat segala kata-kata dea . hehe .. kau egat tuh erk . okey okey , sekarang neh aku nak happy je , no more crying no more couple . *boleh pakai ker ? huh what ever lah janjy happy ! yeah happy yaww .. :) tak tahu nak cakap ape . sekarang neh aku tengah suka gyle dgn suara ku berharap by hijau daun . lirik lagu uh ade kat ats .. :D
Older Post | Newer Posts