couple or single ?
Thursday, November 18, 2010, 0 speaks

Poloroid Love

hye semua pembaca , hari nih aku nak cerita tentang couple or single . bukan diri org lain but diri aku sendiri , -.- ramai sangat yang tanya kenapa aku tak ada couple ? sebelum nih aku ada post pasal aku nak cari muka mcm awal ashaari kan ? sebenarnye itu hanya la alasan semata mata aku bukan belagak and aku tahu mmg tak akn dapat mcm uh just untok mgelak dari jawab semua soalan org taye kenapa tak couple . entah aa kenapa aku tak nak couple bkn tadew org mintak mmg laa ada tapi aku tolak . sorry korg aku mmg tade hati kat korg.. bila aku suka laki tuh , laki tuh plak ada GF , bila aku tak suka tapi tuh la yang sebuk kacaw . emm tak adil la , aku bukan memilih tapi entah la .
bila tengok orang couple mula lah rasa jealous , dengki . tapi aku sendiri gak yang tak nak couple . *eh suka hati aku la kau sebok asal . hikhik
huh ! dah la . mls aa nak couple2 neh . nanty2 jeh lah .
SINGLE tuh lagi senang kan ? tapi aku bosann ! =.=
nanti laa aku cari , sape ade calon calling2 la aww .
hahaha


Older Post | Newer Posts