Wednesday, November 17, 2010, 0 speaks

heyhey . hari nih sangat sangat la keletihan . aku egat ari nih just gy umah opah yang kat serikota jew . tapi banyak ke tempat lain . okey okey mcm nih .. dah la satu hari aku tak tidur (semanggat nak sambut raya) haha . bila aku dengar takbir raya jew teros aku pergi mandi then gosok baju kurung . and tbe2 baru jeh nak letak iron uh f*ck ! terbakar habes kain aku , bodoh tol , teros tadew mood . then dengar adek aku jawab call aku taye dea kata mak cik aku call cakap nenek aku yg kat kampung uh ada kat kl baru lepas kuwa wad . and ibu lak ajak gy sana . dengan kaki aku yg tak brape nak okey neh teros ckp nak ikod . haha . sementare tunggu ibu siap yg terlalu lama uh aku sempat snap2 photo jab then teros gy umah opah . ** dekat 30minute aku jalan semate2 nak gy seri kota selalu 10 minute jeh.. huh ! myusahkan betol -.- sampai rumah opah makanmakan then ibu call ajak gerak skrg time uh baru kul 11 baru engat nak tidur jab.
sampai sana dlm kul 12 lebeh sebab kiteorg sesat , haha .. aduyy -.- dah la panas terik . naseb dlm kereta . sampai sana borak2 , dalam kul 2 pulang ke rumah opah back . yeah ! sampai sampai terus aku masok bilek tidur atas katil .
pukol 9.30 malam aku terjaga tengok2 ramai gyler vavi rumah nenek aku cause sepupu sepapat bla atok aku datang beraya penuh satu hall rumah .. dah lah tuh aku kena sound baik punye bhaii ..
nak tahu mak cik sedara aku neh ckp apa .. ''kenapa bukak simen tuh sendiri ? awak tuh perempuan , ank dara nanti jadi pape sape susah ? kaki tuh nak guna selama2nye nak gy jalan2 bila bila pon boleh..'' act banyak lagi aku malas nak egat sebab benda yang aku tak suka aku tak nak egat . bukan nak doa kan yang baik baik. eshh =.= **aku yang tengah nak makan neh lansung tak ade selera . begong tol . serious aku malu dengan suare yg kuat . naseb mak aku backup aku siket .. lepas semua adek adek aku dah makan balik rumah and upload semua photo raya tadi.. :DD
pape pon neh pic aku pagy raya tadi ♥ ♥
**mata lebam**

Older Post | Newer Posts