Sunday, March 27, 2011, 0 speaks

hey , apa yang aku nak story nih tentang my sunday
sangat-2 la bz pluss penat sangat-2 nak on pc update blog
okey-2 , ahad tu pergy UM, cause ade revision for add math
so pepagy lagi my mum dah suruh aku bangun
baru egat nak tidur lebeh masa , then dengar biseng-2 kat bawah
ade ceramah ape ke bende , masa kat bawah tuh aku singgah jab before gerak ke LRT
and tjumpa Aznil@pak nil pastu terus gerak
okey , so dalam pukul 10 lebeh dah sampai kat station lrt pudu
aku dengan blur-2 dah terpacak depan main block tuition
pastuh , msg wanie suruh bagitahu hajar cepat siket sebab aku dah tak selesa
sebab ada beberapa budax sibuk pandang-2 aku , aku egat aku perasan and then mmg betul
mana tidaknya , time naik bas ada budak panggil aku suruh duduk sebelah die
and time dalam dewan UM , sibuk ikut-2 duduk belakang aku -.-
and ade sorang ag budak , duk buat lawak bodoh
tak dapat focus lansung kodd , kesian hajar and alyn
kteorg tak dapat nak faham apa cikgu ummas ajar.
tapi okey la , kelakar kodd
lepastuh semalam birthday die , hee satu dewan kuliah nyanyi
*happy birthday song* :)
dah la die sumpah kiteorang sesiapa yang tak buat kerja addmath yang die bagy
semua subjek SPM gagal , kecuali moral and agama islam
haha , ngex gile cikgu ummas nih , but u're the best la sir ! :DD
so nih pic semalam yang aku ciplak dari FB budak belakang aku ,
aku kat belah belakang so tak nampak -.-
lepas balik dari UM , ibu datang ambik kat depan KFC pudu
then terus gerak pergy RAWANG sebab ade birthday party sedare aku
masa kat rawang and orang dah tak berape nak ada , aku terlelap atas sofa
gila penat . haha tak senonoh gila kan peragai , so what ! hee
okey lah , tuh jeh story semalam , byebye :)

Older Post | Newer Posts