Wednesday, March 23, 2011, 0 speaks

selesai sudah baca novel
''JANGAN PERNAH BERUBAH''
actually novel ni aku dengan wanie beli kan untuk ira
but aku macam tertarik pula nak baca bila ira story pasal novel nih
dalam masa sehari die habes kenn . gila kenn
so dia bagi aku pinjam semalam masa kat kelas
and malam tady pukul 7.30 sudah habes baca
menyakit-2 dekat member-2 semua duk membaca novel dengan kusyuk
bila dah baca-2 aku rasa la , peragai aku ada sediket macam watak perempuan dalam novel nih sebab tuh aku terus and terus kan membaca
nak tahu baca sendiri :D
dalam novel nih hero dia bernama fahrin and heroin pula hanisha or hani
masa baca novel nih hani kata muka fahrin macam jerry yan
so aku pun cari lah kat website , nak tengok ? tak payah laa :P
nih la muka si JERRY YAN yang macam muka hero novel
JANGAN PERNAH BERUBAH :D

Older Post | Newer Posts