Monday, March 21, 2011, 0 speaks

heylo dunia ! haha :))

macam mana today ? hope semua nya sihat-2

tadi di sekolah sangat-2 la malas nak belajar

semua cikgu rajen pulak masuk kelas mengajar -.-

malas betol hari nih nak belajar . dengan perhimpunan nya

eshhh ! tak suka kod if ade perhimpunan..

lepas tuh masok kelas terus belajar SEJARAH !

menguap dekat beratus kali , last-2 aku join si shahrul , zairi semua-2 ber-borak

punye khusyuk berborak sampai rehat pun tak sedar .

after rehat , sambung balek storymory , mengupat-2 and sampai la dekat nak balik

sebelum balik masa science , neh yang best :D

masa tuh aku dengan zairi tengah tengok buku pasal ramalan-2 diri nih

eshh , syirik betol ! khurafat ! HAHA

siapa ntah yang bawak buku merepek tuh ! :D

tapi seronok kodd . aku dengan zairi dah macam ape jeh .

cikgu mengajar kat depan pun kteorang buat bodoh

sampai la cikgu tegur

''yang kat belakang tuh buat apa, ,dating keh?''

aku dah ketawa-2 dengan zairi , si shahrul lak leyh menyampuk

dia cakap apa ntah , sampai cikgu terdiam

thanks kecik ! :D

cikgu dah tegur zairi pun suruh la simpan buku bomoh tuh . HAHA

then dengar cikgu mengajar , dengar jeh .

yang aku dengan budax-2 laki kat belakang dok bercerite pasal hemmhemm

macam-2 kodd deaorg tanya cikgu , contoh soalan merapu mcm neh

''cikgu , kalau lelaki nak buang kemaluan yang telur tuh kena potong keh''

haha , padahal deaorg dah tahu , gyle lucah kodd .

and macam-2 soalan kod .

aku kat belakang dah gelak-2 macam apa . serious kelakar hari nih :D


Older Post | Newer Posts