Friday, March 11, 2011, 0 speaks

heyy . firstly aku nak cakap
aku rasa best pluss penat kodd today
cause tady kat sekolah ada gotong royong
sebagai anak murid yang baik , kite kena tolong cikgu
walaupun tak banyak bnde yang aku tolong tapi penat weyh
bayangkan , korang kena pecahkan and asingkan meja-2 and kerusi yang dah rosak
pastuh , apa lagy semua lepaskan geram and baling semua kerusi and meja-2 ke dinding
tapi sampai aku jeh hancur , mana tidaknya
tersasar sampai ke luar hutan , bhaha --'
gyle lah kann . well hari nih tak masuk kelas lansung
dah lahh kat belakang sekolah tuh banyak nyamuk . boleh kena dengy duwh
hehe , pastuh balik sekolah apa lagy kenn
mesej-2 jabb , then terlelapp dah la hujan
pastuh arround pukul 5 terjaga and dapat text from ira tanya kat ane
apalagy terus mandy and siap-2 la kann
so aku baru teringat yang hari nih nak pergi jogg..
wahh ! gyle bestt kod . aku kan dah lama tak berlari
since tulang lutot aku lari arytuh , tady lari sepuas-2 hatyy
sampai sana , pasang hand-free bukak lagu kuwat-2 layan perasaan sorang-2 sambil jogging
tot , wanie , ira , aril ntah ke mana semua pergy . maseng-2 wat hal sendiri
dah lah dengan hujan . siapa tegur aku tady ntah , semua aku tak tahu
yang aku tahu , jumpe adek-2 budak sekolah aku just senyum . hee :)
itulah cerite hari nih , byebyee :D

Older Post | Newer Posts