Sunday, March 13, 2011, 0 speaks

tady tserempak dengan dua orang budax sabah neh di TS
sorang helary and sorang lagy tuh denno
again and again kaw suka terkejut ken aku HELARY !
tuhan jeh tahu macam mana perasaan aku masa tuh . macam nak tercabut jantung
dah la BF aku kat sebelah kaw datang secara tibe-2, aku dah serba salah gyle gyle serba salah
sorry aku tak sempat nak cakap ape-2 , and wanie terus halau kaw pergy
sorry juga b , owg tak bagy tahu bnde yang sebernanye tady -.-
at last , owg bagy tahu juga kenn , cause i love you capital F !
okey , maybe tady terakhir kaw tengok aku and aku tengok kaw helary
sumpah nak nanges kodd ! aku tak leyh typu perasaan aku .
honestly , aku mmg dah tade pape perasaan kat kaw macam dulu helary just sebagai KAWAN ! FULLSTOP
and tak lama lagy kaw akan balik sabah . so nothing lagy di antare kite .
bye -.-

Older Post | Newer Posts