Friday, April 29, 2011, 0 speaks

heylo blogger and blog walking ! heyy hari nih totally tired .
apa motive photo di atas'? haha itu photo masa keluar tadi and the most important aku suka gylo photo nih. bak kata aizal pic nih nampak macam artis. haha bodoh gila !
nak story nih tadi pergi pesta buku kat pwtc tuhh. haha kecoh gile kan !
biar lah biar lah ! dari dalam kelas lagi aku kecoh dengan benda ala nih kata nak beli buku ni buku tuh tapi sampai sana haram benda lain yang di beli. mula-2 malas juga nak pergi sebab fikir aku sorang jeh perempuan nanti takod kena tinggal lah kena buli lah yang kawan ppuan yang lain semua sibuk dengan latihan kawad bagai. so aku decide jeh lah ikod sebab memang teringin nak tengok apa ada kat sana.
tapi kankan sumpah kelakar gyle ! even pesta buku tuh tak menarik lansung but banyak gile lawaklawak bodoh. dari naik tren sampai lah nak balik. dieorg kata''ilah nih keja gelak jeh'' aku pun tak tahu lah kenapa banyak sangat gelak nih dari dalam kelas kodd masa lepak dengan eda , naylie , ika , nad semua-2 lah tak habis-2 buat lawak.
so tadi lepas balik dari pesta buku tuh , lepak-2 kat the mall makan macD and round-2 satu the mall tuh then dapat call dari zarep die kate dieorg tengah lepak starbuck then lepak sana pulak. thanks to aizal belanja ice cream mcflurry.
malam tadi pulak jumpe jab si capital A . hee dah dua hari lepak sama. semalam pun sama :D
lepas rindu kan? setelah dekad sebulan tak bjumpa :]
sumpah hari nih best walaupun kaki aku sakit macam nak patah dah nih :]
pada kau , kalau aku tahu kau ikod tady
seriously aku balik rumah.
aku tahu kau tak senang duduk masa aku ade tdi
lupakan je la we kesah dulu
baboi :)

Older Post | Newer Posts