Sunday, April 17, 2011, 0 speaks

heylo blogger !
happy weekend , happy sunday and happy what u do this weekend . haha
nak story neh . apa yang aku buat hari nih , nampak mcm happy kan ? ofcoz la kankan
hari nih pagi-2 lagi dah bangun then prepare pergi tuition at the same time aku dah janjy nak outing dengan wanie and ira . yelah kan dah lama gila-2 tak spend time hang out dengan dieorang :')
then after tuition around 12.30 teman eda , naylie n hajar pergi kedai buku , ntah apa yang dieorg shopping aku just usha-2 jeh apa yang menarik. actually pocket tengah kering nak turut join shopping , HAHA
habes semua-2 selesai , terus gerak pergi time square tunggu wanie kat tren . time tunggu si wanie kan ada sorang pondan neh usha aku tak puas hati sambil jalan usha-2 . sumpah geram gyle , okey stop cerite pasal tuh
di pendek kan cerite kteorg terus pergi beli ticket wayang and pergi macD mentedarah dulu pukul 2 macam tuh aku rasa masuk wayang . neh agi aku rasa geram gile macam nak boikot jeh cerite tuh supaya korang jangan pergi tengok . nak tahu aku tengok cerite apa ?
cerite DILARANG MASUK , hah ! tajuk macam best pluss mcm cerite tuh seram gile-2 kan . ending ceite tuh sumpah buat korang peneng nanti , tak caye ? korang pergi la tengok then nilai kan sendiri .
selesai tengok wayang ntah pukul berapa tahh , pastuh pergi main bowling . dah lama kod tak main bowling tadi first game aku kalah , then second game aku tempat ke-2. ceyhh bangga siket . haha nak di pendek kan cerite ira la winner ! haha , tahniah-2 !
bolaa aku lak asik masuk longkang jehh !
lepas habis main bowling semua , pergi komuniti - food court kat rumah aku
lepak-2 kat sana skali acha and jiran dia then snap-2 photo macam haramm.. hahah , that all for today . byebye guys !

Older Post | Newer Posts