terharu
Thursday, April 14, 2011, 0 speaks

haha hye blogger , terharu? kelakar lah tittle tuh ! tapi seriously sejak menjak nih apa jeh kebaikan orang buat kat aku , aku cepat sangat terharu even bende tuh siket jeh . especially pada orang yang aku sayang . my friend , family and also my capital A :') aku neh kan susah nak rapat and sayangg dengan someone , maybe mgambil masa yang lama so bile aku dah suka aku akan rapat jeh dengan die. and bile aku dah busan atas sebab-2 tertentu, aku akan diam and pergi senyap-2 . itu peragai aku dari dulu, sebab tuh aku nih banyak kali juga bertukar kawan rapat. now aku dah jumpe betol-2 kawan. aku hargainya. thanks pada mereka-2 yang still bersama dengan aku. sayang gyle kat korang ! sumpah tak tipu..nak nanges rasanya -.- okey aku neh kan ade satu bende yang tak dapat nak di buat-2 , apa die erk? actually kan aku tak suka nak senyum . haha , tak tahu la kenapa kan . memang dari dulu macam nih . pelek-2 jeh peragai aku nih . so orang akan kata yang aku nih sombong..muka pun jenes tade perasaan..tuh la bende yang aku dengar dari mulut-2 mmber aku and until now bukan di buat-2 key . aku try nak senyum jehh kan . baru la nampak anggun..haha tapi tade lhaa memanjang nanti kang kena cop gile .senyum biasa-2 la kan . but tak boleh ouh . tak reti aku nak senyum-2 neh . aku nih jenes susah nak tegur orang dulu yela kan aku neh pemalu yang memang tahap gaban la ! haha XD tapi aku akan jadi peramah and banyak cakap bile dengan orang-2 tertentu maksudnya dengan teman-2 rapatlah kann. and aku neh tak berlagak and sombong bila orang tuh peramah and banyak cakap dengan aku ! so jangan nilai aku sebelum korang rapat dengan aku. sebab aku neh tak kesah nak berkawan dengan sesiapa :D full stop story merepek-2 neh..papai korang !
Older Post | Newer Posts