Tuesday, May 3, 2011, 0 speaks

heylo blogger. maybe aku update story nih lambat kod .
well , macam biasalah kan nak juga update blog nih
actually nak story pasal semalam punya hang-out , haha -.-
isnin kan cuti ? so decide outing isnin jeh yelah kan sebab jumaat tuh baru keluar so sabtu rest isnin baru outing balik, seriously PENAT tak terkate .
yelah kan mula-2 tunggu si wanie . then die gerak lambat aku kalau dah siap malas nak bertapa lama-2 kat rumah so text wanie cakap aku gerak dulu lagipun aizal and ilya dah lama sampai .
text my capital A cakap aku dah nak gerak pergi ts , then sampai suruh dieorg jemput aku kat depan 7eleven. teheee :D
blablabla , semua dah ada around pukul 4 masuk wayang , masa nih lagi r dah la duduk sit second depan dengan capital A tapi lagi kesian dekad deaorg duduk palingg depan . haha sakit leher wehh ! nak buat macam mana sit full tuh jeh yang tinggal -.-
habis tengok wayang bagai pergi sg.wang beli macD then lepak foodcourt sana . after makan jalan-2 kejab dengan DIA and borak-2 bagai . masa tuh dah pukul berapa aku tak tahu DIA dah nak gerak.
then blabla aku jumpa dieorg and decide nak balik but hujan sumpah lebat gyle nak taknak redahh jela kan .
dalam pukul 8 lebih baru balik . sampai rumah makcik mintak tolong cat bilek dia.
huwaaa ! penat duwh -.-
yelah kan dia tak lama lagi nak pindah dekad-2 dgn rumah aku . then aku tolonglah siket dalam pukul 2 pagi baru habies. bayangkan lah? penat tak penat lah kan tadi kat sekolah dah macam apa tah aku dengan tudung tak terurus kawan-2 dah tegur nape dengan muka bad mood aku actually penat pluss mengantuk .
balik sekolah tadi tidur tak sedar diri -.-
*semalam keluar tak sempat snap any photo sebab keadaan sangat kelam kabut
the end . haha kbai ! :]]

Older Post | Newer Posts