i love haters
Wednesday, May 4, 2011, 0 speaks

heylo blogger ! heyhey. how are you today?
yeahh ! nak story nih about someone to hate me
eh , no no saya tak marah pun . seriously tidak sama sekali
malah saya sangat hargai anda . and wanna say thank you btw.
why? sebab anda perlu di hargai kerana bersusah payah untuk membenci saya
OMG ! im appreciate that sayangg :] seriously !
tadi kan online facebook auw. tetibe ramai pulak tegur-2 saya. aww terharu la juga but boleh di katakan hampir separuh yang tegur kata saya sombong , memang tak di nafikan la kan sebab my capital A pun kata saya macam tuh -.- tak suka dowh
yelah dulu dia chating dengan saya , saya buat bodoh jeh. mana die ta bengang kan hee , padan muka awak ! :]
apa-2 pun saya nak kata nih apabila anda berchating dengan saya di fb bukan saya tak nak melayan chating anda sometime sampai 10 orang tanya soalan yang sama something like
: you dah makan?
:you tengah buat apa?
:you tak hangout? and blablabla
korang rasa tangan saya nih robot or what ?
kekandang ada banyak keje yang saya nak buat but still online fb.
so jangan lah kata aku nih sombong or what . saya ada alasan tertentu okey ,
and paling saya tak suka bila ada orang kata
:tahu la budak hot , jangan la sombong
saya bukan hotstuff seperti apa yang korang perkata kan
tak ingin lansung title tuh . sumpah tak nak !
okey. saya akan cuba ubah peragai saya yang tak suka ber-chating nih kepada suka ber-chating and blabla
actually memang malas but tapea lah. teheee :D k la . baboi

Older Post | Newer Posts