kalau belakang mengumpat, depan baik, jangan jadi kawan aku. hipokrit!!
Tuesday, May 31, 2011, 0 speaks

hey blogger hari nih cerita eylah panjang siket so nak baca sila lah tak nak leave my blog please :]
bergaduh atau mencari kesalahan orang bukan diri aku. sejujurnye aku mengaku yang aku memang suka bergossip. tapi aku tak suka bergaduh even orang tuh yang cari masalah dengan aku , aku berdiam and berdiam sampai satu tahap aku akan lepas kan semuanya. biasalah kan diam-2 orang tuh tak semestinye akan terus berdiam. lately nih aku perasan ramai yang mencari point dengan aku , tapi aku still buat bodoh sampai lah baru-2 nih aku dengar cerite sorang minah nih pergi sebarkan cerite pasal diri aku kat budak-2 kelas die.weird!! apa point die and apa yang die dapat kalau sebarkan cerite pasal aku? kalau bergossip saja aku tak kesah standart orang mengumpat lah kan nih sampai tahap mhasut semua orang apa cerite kan? walaweyh kau memang menguji tahap kesabaran emosi gua duwh budak kampung sebab kau , nama aku tercemar sebab kau orang pandang serong kat aku . ingat semua ayat-2 aku kat kau? bersyukur siket dengan apa yang aku dah buat even im really-2 hate you but still boleh berkawan , bertegur macam biasa dengan kau betol tak? sejahat-jahat aku sekejam-kejam aku , aku still ada tahap kesabaran weyh. but apa yang kau dah buat kat aku? hang p cemar nama aku buat apa aihh. jealous? haktuii. sudah la kau pergi hasut kawan baik aku si wanie tuh kata jangan percaye aku. halamak weh. macam pulak si wanie tuh nak percaye cakap kau sedang kan kau pun ramai ORANG BENCI. aku ulang sekali lagi RAMAI ORANG BENCI. puas kau tahu tak? puas sangat aku dah cakap segale-2 yang aku dah pendam dari last year. sampai nak menitik air mata kau kan. at last kau admit kesalahan kau kan hipokrik? kau tahu pun kau salah , kau jangan nak jadi hipokrik la kan. best dapat jerit kat kau! depan aku cerite lain , belakang cerite lain. apa cerita oiyy? kesian kau kan? pandai tak aku belakon masa tuh. mula-2 dengan muka tak bersalah kau datang rumah wanie gelak ketawa bagai dengan aku , masa tuh aku malas nak serang kita enjoy-2 dulu kan. then bila aku tanya pasal kau duk buat cerite pasal aku terus berubah muka kau kan? asal sayang? cuak? takut? haha lepas nih dah tak ada sape kan nak layan kau? sebab tu la kau pergi hasut semua orang tapi kesian tadee siapa yang backup kau. tuh la orang salah sentiase di belakang kan ? masa tuh dan-2 kau cakap kau dah baik dengan orang nih orang tuh. aduy weyh padahal before tuh kau kemain menghina. kalau aku dah ludah takkan jilat. alasan kau sebab aku yang bawa cerita pasal ppuan tuh kena rogol. walaweyh. ramai dah tahu lah bukan setakat aku jeh. salah betine tuh juga siapa suruh cari pasal dengan aku kan dah kena. masalah betul kalau budak kampung masuk bandar nih macam-2 benda nak di perhatikan. jaga kain sendiri la weyh baru jaga tepi kain orang. apa-2 pun aku terlupa nak cakap thanks sebab dah susah-2 ambik tahu pasal diri aku nih sedangkan aku pun tak pernah ambik kesah. thanks yea :]
p/s : to you my dear , tolong jangan nak perasan aku tiru muncung kau macam dalam profile picture FB kau tuh ehh tolong siket bibir aku memang dah besar nak buat macam mana kan. HAHA. kau nih pun satu cerite macam keling tahu tak? dulu kemain mengata kata orang buat mucung gedik bagai padahal kau? walaweyh dah tak ada point saja nak ada-2 kan benda kan ? kenapa? ingat balik yea semua rahsie kau kat tangan aku , and aku sama sekali tak pernah cerite kat orang but if dah melampau sangat kau faham-2 la yea :)

Older Post | Newer Posts