aku pun tak tahu nak tulis apa , cerite dia sangat popular lah
Thursday, June 2, 2011, 0 speaks

hey my beloved followers and blog walking now my turn pulok nak story pasal budak yang bernama adinda atau nama sebenarnye Nadia Elliza okay cerite nih memang sangat semak keyh. merata-2 semua cerite die. so aku tak payah nak ulas panjang-2. memang ada yang backup die , ada yang mencaci hine bagai. aku sendiri pun hanya mampu mbaca . hehe. yang kau nih pun satu bengong budak dah tahu umur baru 14 tahun pergi hebohkan cerite kau dah tade ''dara'' buat apa. sudah lah pergi bagitahu dalam blog. kalau dah bodoh tuh jangan nak tunjuk sangat kebodohan tuh cuba lah sorok siket. easy ryte? macam kau kata lah ramai perempuan-2 kat Bukit Bintang tuh tak ada dara. tapi dieorang simpan rahsie dieorg ? yang kau pulak pergi heboh? terlajak perahu boleh la undur. terlajak kata? lu tanggung la sendiri sekarang. merana kan? macam kau tak tahu pulak rakyat malaysia nih memang sangat prihatin and suka mengambil tahu tentang hal peribadi orang tambah-2 kau pergi buat cerite macam tuh memang heboh la weyh! aku lansung tak backup mana-2 sebab die pun salah pergi bukak secret sendiri buat apa aihh..

but apa yang aku nak bagitahu semalam berjam-2 aku baca blog kau. HAHA aku sendiri pun tak tahu kenapa boleh berhabis masa untuk blog kau -.- yehahhh! kau memang budak yang howt. dats why tiap-2 bulan pergi tukar BF , walaweyh! aku sendiri pun tergelak-2 baca entry kau so tak boleh nak kata apa la if kau dah takde dara yelah kan kau tuh pun dah tak terkawal... hee

aku malas nak cerita panjang-2 al maklum lah aku nih pun perempuan juga takut terkena kat batang hidung sendiri. so bagi yang dah tahu story nih especially perempuan jangan nak kutuk-2 die sangat sebab diri kite pun apa kurangnye kan kite melakukan tanpa sedar. berhati-2 keyh! and lelaki pun tak terlepas juga jangan nak duk bergossip pasal budak tuh amboi-2 korang ada fikir kat anak bini korg nanti? hee fikir-2 kan lah keyh? byebye :D


Older Post | Newer Posts