thanks buat aku happy :]
Wednesday, June 8, 2011, 0 speaks

hey reader , bosan kod hari nih kan . tak lama lagi dah nak start sekolah.
walaweyh. tak ready lagi lah , nak cuti lagi nak cuti lagi! haha mengade² jeh aku nih
tadi bangun² jeh tidur tadi tengok ayah bawak balik macD. hee apa lagi terus basuh muka and makan la, my favorite tuhh HAHA , mana lah tak gemuk kan . makan makan :P
actually hari nih malas nak keluar rumah cuaca macam panas jeh tapi pagi tadi dalam pukul 9 lebeh kod capital A msg ajak lepak. dah la aku tenggah tidur lagi apa yang aku reply text dia tadi pun tak tahu..haishh die nih tak bosan keh m'dahap muka aku dah berape hari nih asek lepak berdua jeh semalam dah la boleh di kata kan lama juga lepak. apa la. naseb baik kau comel. hee :D
hari ni ponn kalau tidak si budak A tuh ajak aku keluar, haha tapi malas lah.. hari tuh keluar dengan die , die pergi bawa aku pergi karoeka KTV naseb baik lepas . dah la situ 21 tahun ke atas jeh boleh masuk. kalau tidak salah aku lah kan. yang dia boleh pulak buat muka slumber bodoh die. at last die jeh yang menyanyi kan untuk aku. haha aku pulak pileh lagu suruh die nyanyi. padan muka kau ! :D tuh la lain kali plan if nak keluar kan dah tak tentu hala berjalan. ngee XD tapi kau sweet weyh! sumpah tak percaye kau nak nyanyi sampai macam tuh. bengong jeh.
thanks a lot kat dieorang niwh sebab rajin temankan aku :]
thanks juga sebab kawan dengan aku , kalau korang dah ada gf jangan lupa kan aku keyh? korang baik sangat , layan jeh kerenah aku yang gile nih, haha :)
okay la sampai sini jeh story buat masa nih , later update new story. bye²
p/s : mereka orang yang berlainan. nanty aku cerite siapa dieorang ni.

Older Post | Newer Posts