macam haremmm -___-
Monday, June 13, 2011, 2 speaks

heylo blogger , yang masih bersekolah how your day ?
sumpah hari nih eylah kat sekolah aku dah macam orang hilang anak -__- sudah la pepagi lagi kena jalan laju sebab apa? sebab sekolah aku sekarang dah kena sampai sebelum 7.20 a.m . walaweyh aku selalu 7.20 tuh baru terpacak depan gate sekolah , shitt tol pastuh sudah la ada perhimpunan nak menyanyi la , berikrar la , dengar celoteh guru displin , guru besar bagai . kalau boleh semua cikgu nak bercakap atas stage uhh , ishhh ! dah habis perhimpunan pula nak menapak naik kelas tuhh sampai tingkat 3 sampai² jeh kat kelas tak ade elektrik . waduyy ! masa nih aku dah macam mati akal. serius panass bukan main lagi. dengan tudung haruk piruk , muka tade mood , and macam-2 la pluss² hari nih fisrt day sekolah setelah dua minggu cuti ! gerammm gile sekolah tak bayar bil apa ! erghh
nasib baik hari nih kurang belajar sebab cikgu mathematic and cikgu akaun aku tenggah cuti bersalin XD baguslah sangat tuh kalau boleh semua cikgu bercutilah lagi , saya senang dengan tidak kehadiran cikgu² semua ! -___- masa cikgu tak masuk kelas aku nak tidur tak boleh sebab panas ken then merayau² la kat tempat sesiapa yang aku suka. apa lagi masa tuh aku sorang-2 kacau orang. HAHA macam orang tade hala tuju dah masa uh. balik sekolah terus pergi kantin makan-2 kejab sebab engat ada muzik exam at last dieorang semua merayu mintak cikgu buat esok. hee -__- masa tuh aku ingat dah nak balik but member semua suruh tunggu dieorang habis menari la teater la. dengan muka kemalasan aku tunggu la sorang² yang cikgu duk membebel kat sebelah aku , aku pandang muka die dengan hanya tersenyum sebab aku memang tade mood nak cakap. dalam pukul 6.30 macam tuh baru habis. nasib baik balik tuh abang sya hantar sebab semua nak pergi makan ABC. so berhimpit la tadi dalam kereta. dalam kul 7 lebih macam tuh baru balik . haishh memang penat keyh harinih . benciiii , kbye!

Older Post | Newer Posts