Today :)
Monday, June 27, 2011, 2 speaks

hey blogger and blog walking. dah berapa hari kan tak update blog. well busy siket (alasan biasa orang selalu bagi) tadi kankan aku jumpa someone nihh. siapa yekk? BF baru ? ohh no. tak mau couple lagi buat masa nih (ceyh dan² jeh aku ni) so sape ehh ? jumpa member jeh la. si Awal yang aku cerita masa kat post yang dia belanja aku pergi karoeka tuhh..haha pape la kan..tapi sumpah segan gilooo wehh -___- sudah lah depan member dia cakap rindu bagai. ergh.. plus pluss segan kuw ! (haha) pastuh lepak gerai dekat dengan rumah aku tuh (komunity) mana lagi kan. dah la aku sorang perempuan. mau tak segan . grrr -.- but okay la tuh lama kod tak jumpa. so dah jumpa ni kira okay aa kan (gedik) :P
then tadi balik rumah , tengok² ayah beli Ipad . ngeee tersenyum lebar lerrr nampak nye..dah la masa lepak tadi duk dengar awal dengan member dia bercerita pasal Ipad bagai. tup tup balik rumah dah ada :] Hahaha , mau tak suka kan..
tuh jeh aku nak bagi tahu setelah berapa hari tak update blog. kbye :)

Older Post | Newer Posts