Folio Akaun
Saturday, August 13, 2011, 3 speaks


Hey blogger and blogwalking , 
Ok nak tanya ni siapa dekat sini form 4 or dah lepas dari form 4 yang pernah buat kerja khursus prinsip perakaunan? Boleh tunjuk ajar dekat kite. hik3 Malas betol nak buat kerja khursus ni. dah la masa yang di berikan 8 minggu jeh . CIkgu terlewat so just leave 7 minggu. mak aihhh. mana nak sempat. Nasib baik guna computer :/
Hari ni tak tahu nak buat apa kat rumah, tengok jam awal lagi. nak keluar pun tak tahu nak ke mana. Tadi member text kata ajak berbincang nak buat kerja khursus ni. seriously , memang dah blurr tahan nak mampos dah ni dengan kerja akaun ni. Satu hape pun aku tak memahami. *siapa suruh tak focuskan kan. Ok, now memang menyesal tahapnakmampos tengok result Ujian Kemajuan 2 hari tuh. Nak tahu apa aku dapat? Hah , aku dapat telur angry bird tau! bila dah buat perbincangan balik. Ya allah ! punya la senang. Tuh la padah kalau tak study kan. Hampir separuh dari kelas gagal akaun. Kelas aku ni apapuntakboleh -.- *peace! jangan marah yea korang but kenyataan. tambahtambah aku ni duduk belakang sekali dah la kat barisan aku semua lelaki . so memang duapulohempatjam bercakap jeh tanpa henti. plus lawaklawak jenaka diaorang, dalam kelas aku nih ramai joker. So sesiapa saja cikgu yang masuk kelas aku ni mesti boleh kena histeria yela mana tak nya terjerit sana sini sebab nak suruh senyap punya pasal. HAHA . 
Kalau nak cerita pasal kelas aku ni, sampai esok pun tak sudah. Hari ni dah hari ke berapa yea kita puasa? 13 hari sudah kan? Alhamdulilah aku tak tinggal lagi :) diaorang tanya aku , semua tak percaya aku tak tinggal lagi , aku pun tak percaya. Selalu aku main skip skip je puasa. Tapi Alhamdullilah puasa tahun ni walaupun banyak dugaan aku still boleh handle. Macam macam ragam tahun ni aku jumpa. But its ok la. Aku faham manusia ni macam macam hal. Jadi kita lihat and diamkan diri lebih baik. Bye :)

Older Post | Newer Posts