Kerana Ego Aku Menyesal
Saturday, August 13, 2011, 0 speaks


Kerana Ego Aku Menyesal? Ftttt tajuk tak boleh bla weh
By the way , Hello blog reader and blog walking :D
Memandangkan aku ada mood sekarang ni nak cerita pasal kenapa aku single sampai laa nih jom la baca. Tetiba teringat pulak lagu menyesal (sixth sense) *preview siket

''Menyesal ku akui tak terima cintamu
Dan kini engkau pergi meninggalkan hidupku
Terlambat ku akui berertinya dirimu
Kerna hanya dirimu sambut cinta
Penawar peritku''
Part ni yang buat aku rasa nak menanggis terguling-guling ni, HAHA .
''Terlambat ku akui berertinya dirimu
Kerna hanya dirimu
Sanggup cinta penawar peritku
Sanggup cinta pengusap tangisku''
Part yang ni pulak buat aku rasa macam nak meraung ! serious ok aku tipu.

Ok al-kisahnya bergini berbulan bulan yang lepas in this year , maybe boleh di katakan awal tahun kod. Adalah 3 orang jejaka yang boleh di kata kan agak boleh tahan rupa parasnya cuba mendekatkan diri dengan aku . Serious time tuh aku memang tahap keliru macam orang yang terpaksa berkhawin saat tuh juga.Ok chill nak cerita ni apa yang 3 orang mamat buat aku sampai confius.

1. Capital H ni selalu datang rumah aku ajak lepak. Dia akan ikut je apa aku cakap. Yang bagusnya masa tuh memang tengah cuti 2 minggu, memang masa tuh kiteorang spent time jeh la. Tapi kiteorang selalu jumpa pada waktu malam but *tak pernah bersentuh even pegang tangan pun ok?

2. Capital A , dia ni orang Sabah. Aku memang minat dengan mamat-mamat Sabah ni. SEBAB bahasa diaorang unik and cute gituuu . Lagipun before tuh aku ada couple dengan si mamat kachak sabah tuh. So aku memang focus jela dekat si capital A nih . Yang paling aku tak boleh lupa time keluar dia bawa aku pergi KTV then dia sorang sorang menyalak siap suruh aku pilehkan lagu lagi tuh untuk dia menyanyi and datang rumah aku pula buat macam rumah dia siap landing atas sofa bagai.

3. Next , Capital D  . Dia ni kawan abang angkat aku. First time jumpa masa jom heboh. So memang dah kenal. Dia ni duapulohempatjam teman aku texting bagai. So memang tak boring lah kan. Kadangkadang sampai pukul 4 , 5 pagi baru dia tidur and sampai dia tak pergi sekolah la. hee kesian ;)

tapi tetttt, semua tuh hanya sekejab. Di sebabkan aku ni terlalu lama nak buat keputusan. Aku biarkan diaorang pergi macam tuh je. Sampai lah semua ni masing-masing dah ada kekasih hati baru lah aku rasa menyesal tahapnakmampos k. 
Mamat pertama tuh ada couple yang paling sedih dia couple time birthday aku iaitu 30 july lepas. 
Mamat kedua tuh sah tak boleh pakai. Ada Gf dengan tamak dan rakusnya dia slumber kata kat aku yang dia single and tak reti ayat perempuan. Habis yang kau mengayat aku tuh apa ke bendanye wahai si capital A :) 
Ok last sekali mamat nih memang kami dah lost contact sebab ada pergaduhan di antara kami. terpakse di rahsiekan sebab aku malas nak kata apa apa. Fb dia pun aku dah block tak tahu apa dah jadi dengan dia :/
 So sekarang dah tahu kan kenapa aku tak nak couple sampai sekarang? Malas , menyesal plus frust dengan mereka. Aku bukan jual mahal atau terlalu memilih. tapi aku takut kena game . Ada kata aku playgirl. Heyloo ! kalau aku playgirl dah lama aku balun semua jantan tuh, sebab aku berhati hati la sampai aku sendiri yang menyesal. Jadi aku akan terime sesiapa sahaja kalau dia boleh layan kerenah aku and most important dia jujur dengan aku ok? Byebye 

Older Post | Newer Posts