Hantu Bonceng punya pasal -.-
Sunday, September 4, 2011, 2 speaks



hey blogger and pembaca yang sangat setia terjah blog saya , #wah ade ke? apa apa pun sorry lewat update . actually this story berlaku pada hari sabtu. tapi al maklum la raya nih terlalu busy takde masa nak update. ni pon dah dekat 3.30 pagi -.- 
ok macam nih , sabtu lepas plan lain jadinye lain. Eylah memang teringin sangat nak tengok cerita HANTU BONCENG ni. *Well, saya memang penyokong cerita melayu :) Then bagitahu dia cakap nak tengok wayang , dia pun setuju but before keluar eylah jemput dia datang rumah , sebab kebetulan ibu tengah masak and sedara mare pun datang. Dia sorang sorang. HAHA padan muka xD ingat dia datang awal, dalam pukul 5 petang macam tuh baru dia sampai . Masa tuh ingat memang dah tak jadi la kan nak tengok wayang then masa kat rumah tuh borak borak semua dekat pukul 7 malam baru kiteorang gerak. usha wayang . HAHA memang ramai la. nak tengok pukul 8 malam tapi dah full , then tinggal pukul 10 malam and midnight yang aku memang tak fikir apa apa terus accept yang pukul 10 malam. Yang dia dah tercengang. HAHA aku buat slumber je la kan :P nak tengok cerita tuh punya pasal . Sebab aku fikir awal lagi and cerita melayu habis awal. Sementare tunggu pukul 10 malam pergi macD makan. tapi aku tengah tak sihat so makanan tak habis dia yang phabiskan. Masa tengok wayang memang kiteorang gelak jela kan kerja. Habis wayang? teka what happen? Hah elok je habis wayang kiteorg pun rushing la pergi tren masa tuh nak dekat pukul 12. Atlast tren tutup -.- dua dua muka dah blurr. Yang dia asek bahan aku. Haha. Aku senyum jela kan sebab memang salah aku pun. hee xD #sorry tau next time tak buat lagi. Then terpakse naik teksi and kena bayar double pula tuh. Dah la dia hantar aku dulu baru teksi pusing belakang balik hantar dia. Kesian kesian. So nak tengok cerita ni punya pasal , sampai macam nih jadinya. Bila fikir balik kelakar pun ada. First date dah kelam kabut . Tapi tak myesal. sebab cerita tuh memang terbaik laa :)














Older Post | Newer Posts