Bila semuanya berubah
Friday, September 30, 2011, 0 speaks




Hah ! lama nye aku tak meng-update blog nih . rinduuu rinduu. aku bukan tak nak update 
tapi aku menyampah dengan blog aku sekarang . see ? dah lain kan blog aku punya layout , template semuanye lah. tension woi. someone please help me ! dengan kenangan bagai aku tulis dalam nih , aku malas gila nak baca . BUAT SAKIT HATI *serious :) and sebab sebab lain aku busy dengan sekolah and tak lama lagi dah final exam.

And now , aku tengah tak sabar nak school holiday. sekolah sekarang sangat sangat m'bebankan. Aku dah tak boleh bawa semua subjek dengan okey . haishh . bila aku fikir semua semua tuh aku akan jadi lemah selemahnya. Aku sekarang selalu hilang focus bila time belajar. kemalasan sangat m'guasai diri. orang penting dalam hidup aku sekarang semuanya pergi macam tuh je. kfine . kau boleh ketawa sepuas puas hatinya sekarang. sekarang nih aku lebih suka pendam dan berdiam. actually itu bukan diri aku. tapi buat masa sekarang itu yang terbaik . and aku rasa lebih okey di masa aku tengah banyak sangat masalah ni capital J ada membantu even dia tak buat apa apa and just dengar aku bercerita tapi dia lah orang yang sangat memahami aku sekarang selain famili. dia selalu turun BTR teman aku walaupun rumah dia sangat la jauh dengan kawasan aku. Kiteorang kenal dah hampir 3 tahun. tak sangka kod :')

Ok , sekarang doa kan aku untuk lulus semua subjek for my final exam. lepas tuh aku boleh tidur selena lenanya . byebye :|

Older Post | Newer Posts