1st october 2011
Saturday, October 1, 2011, 0 speaks


Hey october , good bye september . wah . sudah october . this month sangat sangat la banyak benda yang penting . Antaranya my final exam semakin hampir. Bagi adek adek yang nak pmr tuh especially for adek aku sendiri dan adek adek angkat kak ilah semua good luck yea sayangg ! lepas korang , akak pula yang kena mbebankan kepala. ahhh . korang lepas tuh dah mendekar. demnit ! then kena prepare diri untuk SPM. ohhmygod ! serious cepat sangat masa berlalu. baru rasa semalam masuk sekolah menengah and kenal dengan kawan kawan dalam kelas. ahhhh tidak . taknak jawab SPM --'

Sekarang nih kena lebih serious , no more main main no more have fun yang over and over. please someone atur hidup aku supaya rajin. Ramai sangat kata aku nih pemalas gila. Aiyoo aku rasa macam nak terjun bangunan jeh bila orang kata aku macam tuh. HAHA Kdiam.

Sekarang ni aku kena berhati-hati bila nak share problem dengan orang . Sebab kata nenek aku yang sangat aku rapat untuk berkongsi masalah , jangan sesekali cerita masalah dekat orang yang baru dikenali sebab bukan diaorang akan membantu malah akan ketawa kan kita. Serious. aku ingat itu hanya andaian semata mata tapi memang kenyataan :-) #loveyouopahh <3

okey sekarang dah boleh active ber-blog macam dulu..blog saya sudah elok. yeahhh ! suka suka. aku pun tak tahu apa aku buat tadi, pandai kan aku? Haha. *kboleh muntah bab bab internet ni aku agak kelajuan siket berfikir tapi bila ngadap buku. aku lah orang paling lembab tapi tak selembab kau ! huahua.*gurau
sampai di sini sahaja la cerita aku setelah sekian lamanya m'betolkan blog yang tak seberapa nih. terima kasih kerana membaca :)

Older Post | Newer Posts