Today :)
Friday, October 7, 2011, 0 speaks



Hye blogger and blog walking serta rakan rakan yang lain :)
Nak story siket pasal harinih. Ok today im so happy. Hari ni eylah tidak ke sekolah sebab di paksa oleh si manusie yang bernama Iqzarif sebab dia nak minta tolong ajarkan dia buat kerja account. Dah la harinih last date untuk hantar kerja PBS tuh then baru ingat nak buat kan. #Senggal kan? Fikir member baik jeh tuh. huahua. So dalam pukul 8 pagi macam tuh Iqzarif , Zairi , Ilya and si Pali datang panggil aku. But aku punya mata tak boleh bukak sebab tidur lewat text dengan DIA malam tadi jadi aku biarkan diaorang memekak kat luar rumah. HAHA *aku tahu aku kurang ajar. Dalam pukul 9 aku mandi mandi and tengok phone nak dekat 30 misscall. perghh kesian diaorang. Then, semua datang rumah aku buat punya buat kerja account atlast masing masing dah malas apalagi layan youtube plus main playstation #macam biasa la tuh lelaki. ok actually today dah janji nak keluar dengan capital J . Ingat nak pergi KLCC but tak jadi sebab tadi hujan kemain lebat dalam pukul 4 lebih baru kiteorang dapat pergi atlast just pergi pavilion. Beli ticket wayang then lepak pizza hut. dah kenyang terus masuk wayang. Harinih tak ramai sangat orang and cerita tuh seriously macam **** #bosan ohh, Habis wayang pergi time square pula cari something tapi tak jumpa. Then terus balik. Time balik pun hujan , so si capital J hantar aku kat BTR dulu baru dia balik Gombak sebab dia tinggalkan motor kat sana. Sampai BTR pergi minum kat food court rumah aku pulak. yelah masa tuh baru pukul berapa. Then pukul 10 lebih baru dia balik. 
Hee thanks a lot capital J coz belanja and everything today. lebiuuuu 

Older Post | Newer Posts