My final exam ツ
Saturday, October 15, 2011, 2 speaks


Assalamualaikum and good night all reader ! 
Nothing to story today but eylah nak minta jasa baik korang doakan eylah untuk my final exam pada isnin nih bermula 17/10 until 3/11. Lama kan? Risau sangat tak dapat jawab. Takut hampakan family. Family sangat menaruh harapan yang tinggi kat aku , but aku ni suka belajar sambil lewa. Tak pernah nak buat diaorang bangga kod . Kadang kadang sangat tak hiraukan perasaan orang lain especially my mum. Dia orang yang sangat memahami aku walaupun kadang kadang dia selalu marah aku tapi dia lah yang akan pujuk aku tanpa aku sedar. Aku nak jawab exam dengan tenang tanpa memikirkan sesiapa. Now aku free. No need to couple now. Maybe after exam. Sorry boy, aku terakse menipu dan break dengan kau. Terlalu banyak sebab. Aku taknak fikiran aku digangu oleh orang-orang yang tak tentu . Apa apa pon korangg doa kan eylah lulus dengan jayanya ok? Byebye  ♥

Older Post | Newer Posts