Yeahh holiday
Saturday, October 22, 2011, 0 speaks


Assalamualaikum readers ! :D 
Im back  , hikhokk . Best nye dapat cuti 1 week. Walaupun just 1 week itu sangat bermakna sebab dapat rest after exam 1 week after this holiday terpakse mengadap paper exam lagi. Tinggal 4 subject. Yang tinggal tuh pulak semua susah-susah. Nak tahu apa? Math , Add math , Akaun and Ekonomi Asas. wahh tuh semua subject WAJIB lulus. Kalau tak lulus boleh kena drop untuk jawab SPM next year kecuali Math. Cerita pasal SPM memang tak sangka and tak di duga yang next year aku dah nak SPM . walaweyh rasa macam form 1 jeh tau sekarang *k tak sedar diri 
Now , tak sabar sabar nak tunggu final exam habis lepas tuh aku nak menjerit sepuas puasnye.. Seriously memang tak sabar , kepala asik terasa berat jeh dengan exam-exam yang akan di jawab. Al-maklum lah aku ni bukan belajar pun dalam kelas , sekolah pulak asik memonteng jeh. Soalan exam memang susah susah. Ahh taknak fikir , redha jelah dengan apa yang dapat. Aku dah berusaha sedaya upaya. Hope takde GAGAL. Ya allah tuh jeh yang aku harapkan -.-
Dah dah sekarang aku tengah plan , lepas exam apa patut buat. Ramai yang tengah cari kerja. Tapi aku? huhu. Harapan la nak bekerja waktu sekarang. Tak berminat lagipun parents aku tak bagi, so duduk rumah jeh la kann , sebab ayah busy dengan kerja. Haishh, nak pergi holiday? errr . tade plan lansung pun. menyirap betul aku .
Ok la sampai sini sajaaa la. Byebye readers and wish me luck dengan 4 subject yang akan dijawab pada lepas cuti deepavali ni 

Older Post | Newer Posts