Nak lariiiiii boleh? -.-
Thursday, October 27, 2011, 0 speaks

Heyy bloggers and blog walking . How your school holiday?
Eylah kat rumah nih dah macam apa jeh tau, sebab tak tahu nak buat apa -.- seriously malas nak buat apa-apa..nak keluar mula-2 jeh semanggat bile dah siap terus rasa MALAS.. HAHA, 
back to topic. Someone please bawa saya lariiii ! cuti dah nak habis lepas nih kena m'hadap paper math, add math , akaun and ekonomi asas ! wahhh , pecah kepala weyh. Yang aku ni satu apa pun tak study lagi .. Harinih dah khamis, esok jumaat. Bila nak studynye? -.- Ksayamemangmalasgila :)
kalau keluar pun just lepak dengan member and pergi rumah nenek main dengan anak-2 makcik. sekarang Amanda Qaleesyah dah besar tauu ! walaupun baru 2 bulan tapi ya allah cerdik dia bukan main lagi. Gerammm gileee :D
Cuti nih aku banyak habiskan masa dengan Amanda , Yeahh , *aku ada anak sekarang, kau ado?
sekarang ni aku akan lebih rajin kalau nak pergi rumah opah sebab ada Amanda ! ♥ 


Btw,Amanda tuh anak makcik aku, hikhik , SORRY UCU BUAT ANAK MU MACAM ANAKKU 





korang fikir senang nak tangkap gambar budak bertuah sorang ni, empatpulohempat keping kau tahu tak Amanda ! Ok la sampai sini saja la . Kbye 

Older Post | Newer Posts