Kenapa perlu bercinta kalau lelaki tuh kaki kikis?
Saturday, November 26, 2011, 6 speaks


Ok. Hye followers and readers! How are you? 
Still looking someone untuk jadikan couple korang?
Hey! Im here still single. Muhehehehe! Just Joking
Look at my tittle.Kenapa perlu bercinta kalau lelaki tuh kaki kikis? 
Aku tengok cuti sekolah ni dekat new feed facebook bukan main ramai sibuk update status 
#searching apa yang korang searching kan tuh pun aku tak faham la kan yang update tuh perempuan pulak
Hey girls! jangan buat malu kaum la. Biar lelaki yang cari kita . Buat relax sudah. Takde couple pun boleh hidup la. Come on please jangan jadi bodoh.

 Aku ada satu contoh macam sorang budak perempuan nih umur dia 13 tahun then couple dia umur 18 tahun. Yang aku nak pertikaikan bukan sebab jarak umur diaorang. Bak kata korang cinta tak kenal usia tapi bagi aku cinta kenal DUIT. Haha. Ok ok aku story budak perempuan nih kan everyday update status about that boy. BF dia itu la ini la. Sayang , rindu , cinta and so on mula-mula aku jealous juga sebab bf dia ni boleh di kategori kan AGAK kacak and jambu juga la kan then yang budak perempuan tuh dah la kecik lagi muka pula ala ala biasa jeh. Senang cerita ada satu hari nih tetiba dia update status lebih kurang macam nih 
''aku tahu kau suka aku sebab duit aku jeh'' 
then tetiba tangan aku ni gatal pula buka profile bf dia tapiii bf dia satu apa pun takde nak update status tentang awek dia. korang bayangkan?
Dah banyak juga aku jumpa macam tuh. Tapi nak buat macam mana kan so bagi aku kalau jadi perempuan nih kena bijak untuk hadapi lelaki macam ni. 

Aku bagi tips siket untuk adik-adik yang baru nak berjinak-jinak nak ber-couple tuh *ceyh wah macam aku nih pandai jeh ber-couple tapi aku tak pernah k kena tipu dengan lelaki sebab..hah nak tahu? haha nih yang aku nak share siket ni cara-cara nak kena kan balik lelaki macam tuh balik. Actually senang jeh. 

1) Jangan belagak kaya depan boyfriend korang sebab lelaki nih mudah ambik kesempatan
2) Jangan sesekali ajak boyfriend keluar biar dia yang ajak korang 
3) Bila dia dah ajak korang keluar tuh korang kata macam nih ''kau ajak aku keluar so kau kena belanja''
4) Hahhhh masa tuh korang boleh tengok riaksi dia. Kalau dia betol-2 nak korang mesti dia tak kisah kan.
5) Kalau dia minta belanja korang buat muka slumber jeh kata takde duit walaupun masa tuh purse tengah penuh. muhehehehe *tuh aku selalu buat
6) Depan boyfriend jangan sesekali kata yang korang nih senang dapat duit from your parents nanti oneday korang akan dengar boy korang kata macam nih ''alaaa..minta la duit dekat mummy you mesti dia bagi'' wah wah korang nak keh duit berhabis dekat lelaki macam tuh?
7) Masa keluar nak tengok movie biar boyfriend korang yang pilih movie apa nanti takda la korang yang kena keluar duit kan sebab dia yang pilih.
8) Masa makan pulak kalau dia ajak share duit tuh korang share jeh la. Tak payah la sampai kedekut sangat sebab benda makan ni dah jadi darah daging kita kod nanti dia tak halal kan. Habis korang, huahua

Tapii tuh semua tips untuk adik-adik yang baru berkenalan dengan boyfriend korang nak senang cerita jangan cari boyfriend yang still bersekolah la. muehhehe. Menyusahkan korang jeh. Nanti minta topup la itu la ini la. Aku paling tak suka lelaki minta-minta kat perempuan tanpa segan silu jeh aku sound *aku ni kejam siket sebab tuh susah nak kekal dengan boyfriend salah siket jeh mesti aku sound. Bagi yang dah lama bercinta atau kawan tuh pandai-pandai la yea. Yang penting jangan jadi PISAU CUKUR atau sampai kena cop perempuan kaki kikis duit lelaki ok darling? Siapa yang tak setuju dengan pendapat aku tuh aku tak kisah dah kata pun pendapat sendiri kan. Sorry kalau ada tersalah :)
Sampai sini jeh la entry for this time. Bye reader

Older Post | Newer Posts