About outing today and KTM
Friday, November 25, 2011, 0 speaks


Hey Assalamualaikum readers! 
Ok aku taknak story sangat pon pasal cerita dalam gambar tuh totally funny 
sesuai la sangat si Izmar and her friend bawak aku tengok cerita nih.
Ok actually baru tadi pergi mid valley , firstly aku dah gila shocking bila izmar ajak pergi situ bukan apa aku terfikir kalau pergi sana mesti kena naik KTM kalau naik ktm bukan boleh saja-saja naik mesti kena tunggu berjam dengan panas and orang ramainye but masa tuh aku buat muka biasa jeh. Dalam pukul 2 lebih dekat pukul 3 macam tuh izmar datang ambik aku dekat train Bandar Tun Razak then terus gerak Bandar Tasik Selatan and pergi ke ktm. Kiteorang pergi ber-3. Ok hari nih aku keluar bawa 2 orang bodyguard. muehehehe
 Guest what happened? ok what on my mind tepat sekali ! Memang berjam kiteorang tunggu bila ktm sampai orang berebut-rebut masuk dah la kena tunggu lama pastu sia-sia kena tolak. Haish. What the hell -.- Actually dalam setahun boleh kira berapa kali aku pergi Mid Valley naik ktm. Aku memang tak suka gila naik ktm plus seram. I don't why. 
Ok dalam pukul 4 macam tuh sampai sana kod. Entah la tak tengok jam pon actually. Then jumpa kawan izmar jalan-jalan cari food court and at last pergi macD. Lepas tuh izmar boleh kata die dah beli ticket wayang. Nih lagi aku pelik dah la tak bagitahu -.- haish. Ok skipskip habis tengok wayang time dah nak dekat pukul 7 kod then pergi ktm for this time tunggu tak sampai 10 minit kod tapiiiiiiiiiiii..hahaha izmar dengan aidil tak dapat masuk ktm dah ter-over muatan nasib baik aku cepat sebab aku masuk yang bahagian perempuan tuh pun ada sorang lelaki tak faham bahasa sengaja jeh masuk bahagian perempuan. fttttt --'
Aku call izmar dia kata suruh aku balik dulu. Ok fine aku beli ticket lrt balik Bandar Tun Razak sebab masa tuh memang dah penat sangat sebab ber-sesak dalam ktm. Tetiba...ohhh goshh! aku boleh tersalah naik tren -.- nak nangis aku rasa masa tuh . HAHA nasib baik aku cepat perasan. Bhenti dekat sungai besi then pusing balik ambik train lain. Apa gila malang kan nasib aku hari nih -.- dah la aku sorang tetiba ada sekumpulan mat-mat indon ni diri sebelah aku. Bodoh punya orang. Terus aku bla pergi dekat sorang perempuan nih muka aku seriously dah cuak. Atlast alhamdulilah sampai juga Bandar Tun Razak.
Gambar dekat phone izmar sekeping je gambar aku kod sebab muka selekeh taknak tangkap gambar tuh pon kena pakse. kurang ajar jeh izmar. 
#Ada orang jealous kita keluar hari nih tak ajak dia
sorry. siapa suruh busy sangat
okey byebye -_____-

Older Post | Newer Posts