haters make me be strong ♥
Tuesday, November 22, 2011, 0 speaks


Heylo everybody ! How your schl holiday? 
Actually miss my blog and also my facebook and twitter friendlist.
Well dah cuti sekolah nih eylah tak duduk rumah sebab eylah stay rumah nenek and that why tak dapat online and update blog just online by phone. 
Tadi dekat 100 orang aku approve. Sorry baru sekarang ada masa nak approve :)
#Hotlink gila kurang ajar weyh dia ambik kredit aku banyak! siottt. Dah la cuti sekolah nih purse kosong jeh memanjang. Errrrr -.-
Ok ok. Tadi check balik result my final exam. Sebab last day sekolah aku tak pergi sekolah sebab demam. 
So check result melalui this website and korang just letak nombor i/c bagi yang belum tahu korang boleh try tapi nih untuk student sekolah jeh taw : click this
Alhamdulilah aku dapat nombor 4 kedudukan dalam kelas. But aku tak rasa apa-apa honestly result aku teruk gila. Aku bagitahu ibu pun ibu marah sebab result aku too bad :/ tapi aku tetap bersyukur juga sebab ade subjek yang aku rasa result aku menaik.
Contohnye sejarah yang aku tak pernah belajar lansung dari awal p'sekolahan dengan buku bersih tapi aku lulus walaupun hanya C tapi ramai juga yang gagal untuk subjek ni so aku rasa bersyukur sangat sebab soalan memang susah dan aku memang tak pernah baca buku sejarah pun.
Dan yang penting aku dapat buktikan dekat si kedekut ilmu tuh yang aku boleh buat tanpa minta ihsan simpati dia untuk mgajar aku. sebab apa aku kata macam nih? masa aku susah aku tanya dia, semua benda dia kata dia tak tahu then siap pulau kan aku. Ok thanks. Now kau tengok , kau selalu sangat cakap taktahu taktahu amcam time exam memang semua la kau tak tahu kan? tapi bila time kau susah, aku dengan slumber tolong kau. Aku sedar aku tak pandai its okey atleast aku sedar diri dan aku tak buat-buat pandai. Kita nak hidup senang jangan terlalu kedekut especially ILMU.
Remember this aku simpan dendam tuh until SPM sebab tuh yang membuat aku jadi kuat. 
Thats why aku kata haters make me be strong :D
  So next year aku nak SPM pening aku fikirkan macam mana nak adjust balik result aku bagi okey! Actually I need someone to share my problems and listen to me :/
Sebab aku tahu takde sorang pun boleh bantu aku dalam kesusahan kalau ada pun dalam terpaksa.
Setahun jeh lagi aku perlu hadapi ujian dengan mereka after this kalau korang nak ingat or tak dekat aku itu terpulang pada diri masing-masing and aku tak perlu nak menjadi pengemis yang dahagakan ilmu kau. 
Sorry to say this because almost 4 years aku pendam . 


#Ohh ya ! MALAYSIA menang bola kan? wahhh aku excited gila masa mula-mula INDON first goal sebab takut malaysia kalah atlast MENANG. Jyeahhh! Jangan jealous INDON
Bye :)

Older Post | Newer Posts