Have a tired day
Monday, December 19, 2011, 0 speaks


Sebelum berbicara dengan lebih panjang lebar sebab dah lama gilo tak story panjang-panjang nih so hari nih mood come back ,
 Assalamualaikum di dahulukan kepada my readers.
Hi, nak story about today, seriously aku penat gila. Nak tahu sebab apa? taknak sudah, hehew
 Sebab kankan dari pagi sampai ke malam keluar . Ok pagi tadi aku just tidur tak sampai 2 jam. Pukul 9.30 pagi kelam kabut cari phone sebab dah janji dengan aunty eylah nak teman dia pergi office siapa ntah. Ok then capai phone tengok-tengok aku ter-set alarm 8.30 p.m punya la best dalam selimut pagi tadi terus call my aunty dia kata dia dah lama siap aku pun apa lagi capai tuala terus mandi-mandi and siap. Rushing pergi rumah opah dalam pukul 10 lebih baru gerak naik tren. 
Hey! you know what hari nih aku keluar pakai shawl. Spirit apa ntah tetiba datang. Hehe, saja mencuba apa salahnya kan. And dalam tren gila sakai weh, ada skumpulan budak-budak nih diri sebelah aku, korang faham-faham la kan LRT time pagi macam mana ramainya. So aku buat bodoh jeh la, sebab aku fikir "ala,budak-budak baru dapat keluar rumah, cenggini la" jahatkan aku 
Lepas tu kankan, yang aku paling geram sorang dari member dia boleh pulak pegang tangan aku, time tuh aku tgh pegang besi yg dekat tempat duduk tuh, ylah ramai orang sangat kan. Pastuh aku buat bodoh lagi, tiba-tiba kawan dia datang dekat , boleh kata "awak,awak comel la" "rasa macam jodoh dah sampai" something like that, aku tak ingat sangat. Ofcourse la dia kata dekat aku sebab dekat belakang aku ada pakcik and makcik je banyak nak pergi kerja.  Aku dalam hati sebenarnya nak tergelak. Bukan sebab suka or what okey, sebab aku terdengar yang kawan-kawan dia tengah bercerita tentang result PMR yang tak lama lagi nak keluar. Gila cool kan? budak-budak nih memang tak ada kerja betul -___-

Dah sampai sana , dalam pukul 12 lebih baru balik. Dari tempat tuh kita orang kena naik teksi balik untuk ke sogo nak naik LRT balik. So tunggu gila lama la weyh , dengan panasnya. Masa dalam teksi nak balik ke sogo yang boleh di kirakan tak berapa nak jauh tuh, jalan punya lahai jam. Pakcik teksi tuh bercerita sampai satu apa pun aku tak faham. Sbb cerita dia macam gebang je weh. Korg bayangkan , dia kata dia tak jadi nak khawin dengan budak umur 16 tahun then cincin merisik dia terus buang kat sungai pahang -__- see? bertapa dogengnya cerita dia. Actually banyak lagi tapi tuh je aku ingat. Sampai sogo hah ambik kau dekat RM20 tambang teksi. Gilakan padahal tempat tuh gila dekat dengan sogo. Sampai sogo biasalah kan jalan-jalan then terus balik rumah.

Masa dekat rumah, aku online kejab. Pastu ibu balik beli donuts Big Apple. My favourite weh, pastu boy pergi beli nasi lemak. Sebab aku merajuk dia habiskan nasi aku. Yelah,aku dari pagi tak makan dia sedap jeh perhabiskan. Hari ni ibu gila baik hati. Dia beli set alat makeup aku.Mahal juga. Pastu malam tuh dia ajak pergi beli barang sekolah but not all , yelah kan buat apa nak beli banyak-banyak last year sekolah weh. Nanti siapa nak guna lagi barang-barang aku tuh. Balik beli barang sekolah tuh, singgah Domino's Pizza. Yes! aku suka. Semua aku ambik ikut apa yang aku suka. Ibu ikutkan jeh la. So malam ni gila kenyang. Hehehew. Tapi paling best tuh, balik tuh ibu tolong buatkan facial muka kat aku, wahh. Seronok. Ibu aku memang super duper mother la. Aku rasa gila bertuah kod. Korang nak tgok ibu aku? Nanti-nanti la ek. Haha. Okey okey aku tunjuk. Tapi sebelum tuh , tadi masa keluar my aunty cerita kawan suami dia meninggal, Ok budak tuh aku kenal orang panggil dia black. Dia muda lagi, masa tuh aku last jumpa dia masa awal tahun kod, sebab time tuh tengah lepak dekat one cafe. Biasalah tempat tuh kan banyak event gig. So masa aku jumpa dia tengah mabuk kod. MasyaAllah -.- apa-apa pun aku doa kan dia semoga tenang disana. Al-Fatihah for him

 Ok this is my beloved IBU 


Sampai sini jela post yang agak panjang aku bercerita, seriously penat sangat,
Bye. Loveyou 

Older Post | Newer Posts