New look
Saturday, December 17, 2011, 0 speaks


Hey, Assalamualaikum my readers , Happy weekend to my stalker and my blablabla. Huhu
Wahh, rindu gila dengan blog nih, rindu gila nak ceritakan masalah dekat sini rindu gila gila la senang cerita . Background pun dah tukar. 

Tadi sebelum sign-in account blog nih bukan main banyak yang aku fikir nak story dengan korang but now I don't know what happend tiba-tiba blank. Ok nevermind. Oh ya! tadi baru online facebook maklumlah dah 5 ke 6 hari aku tak online, selalu everytime ada jeh muka aku nih kan. Rindu kod dekat kawan-kawan facebook walaupun aku nih tak suka reply chatting orang sangat tapi hari nih aku rajinkan diri approve , reply notify and semua la benda yang boleh buat. 


Hari nih tak ada plan lagi, rasa macam nak pergi tengok soglap. Ala cerita yang baru keluar tuh. Masa harituh kat wayang tengok trailer cerita tuh macam best jeh. Di sebabkan sekarang nih pun aku tak tidur lagi so tengok la kejab lagikan. Tak berani nak deal dengan sesiapa lagi.


Tak sabarlah nak tunggu new year. Korang apa plan new year nih? Aku rasa takde apa-apa activity macam last year, last year nak tahu apa aku buat? hah nak story lah nih
Masa tuh kiteorg lepak atas bukit dekat dengan damansara siap buat BBQ. Seriously gila best dengan gelapnya. Never forget that moment and esoknya pulak meet my super exboyfriend. 
But for this year macam nothing jeh, kawan eylah ajak overnight tengok concert, tapi maklumlah aku nih lemah siket dengan concert sebab apa? hah sebab aku tak suka crowded pastu dengan orang bertolak-tolak bagai. OMG! masa tuh aku akan jadi macam orang tak tentu arah something like orang yang tengah kehilangan anak. Hahaha. That true kay. 


Ok biarlah benda tuh semua. Not too important. Give me now aku lebih tak sabar nak habiskan masa-masa di 2012 , aku akan gunakan seluruh masa aku dengan benda yang berfaedah. Ceh wahhh. Percaya la korang sebenarnya tak sabar nak habis sekolah, sebab tak sabar nak keluar dari sekolah yang penuh dengan drama tuh. Aku teringin nak buat sesuatu yang aku tak pernah buat dalam hidup aku selama harinih. For sure aku nak focuskan diri aku terhadap SPM. Yes! memang bebalkan kepala otak fikirkan 3 huruf tuh. Just now aku nak capaikan impian aku. 
Tolong doa kan aku yea :) 
Ok sampai sini jeh for this post. Bye 


Older Post | Newer Posts