Wednesday, December 21, 2011, 0 speaks

Heylo dear fellow friends , Assalamualaikum 
Harinih tak ada story yang menarik sangat pun just saja nak update about today.
Semalam lepas balik dari KL terus tidur rumah opah, lepas tuh pukul 6 pagi tadi dah bangun. Gila awalkan aku bangun. Sebab malam semalam something terjadi. Mmg tahap ngeri punya ceritalah sampai aku nak tidur pun terjaga-jaga. But sorry aku tak boleh cerita dekat sini.

Bila dah bangun awal, memang tak tahu la kan nak buat apa. Nak online kat rumah tuh wifi tak ada, so aku decide nak keluar sorang-sorang. Kononnya nak bersendirian la kan. Lagipun aku ada bagi tahu dekat post yang lepas , yang aku nak try something yang aku belum pernah cuba. So ini salah satu benda yang aku belum cuba. Dalam hidup aku, aku tak pernah keluar sorang-sorang. Tadi dengan habis fikir , aku terus mandi and siap-siap balik rumah tukar baju, ambik duit and minta izin dekat ibu (actually rumah opah dengan rumah aku satu kawasan yang sama) 

Sampai time square dengan harapan aku tak jumpa sesiapa, sebab harinih aku nak bsendirian *cewah ayat. sebenarnya adik angkat dengan kawan aku pun ajak tengok wayang harinih tapi aku kata busy. Hee jahat jeh harap diaorang tak baca post aku yang nih. Sampai jeh dekat sana, tiba-tiba aku dengar orang panggil nama aku. Sial la. Boleh pulak jumpa jantan tak guna tuh. Aku terlupa masa tuh time lunch, dia lak kerja dekat pavilion. Haish, aku terus bla dari situ. Mampos la dia. Mood aku terus hilang. Dah sampai situ , apa lagi takkan nak tengok-tengok je kan. Perempuan nih mana boleh tengok, mesti nak juga shopping, so apa lagi shoppingggggggggggg laaa :D

Sebenarnya best juga keluar sorang-sorang, aku boleh pergi mana-mana yang aku nak with out menyusahkan sesiapa. Tapi yang tak bestnya, masa nak pergi makan dekat Mac'D tadi punya lah ramai orang kalau aku pergi beli makan siapa nak jaga tempat kan. Faham-faham la, kawasan situ mana pernah tak ada orang. Then aku lepak dekat tutti fruiti, dapat online FB jab. Sekejab jeh, orang ramai kod. Pastu pergi beli cool blog. Dah dekat pukul 4 kod baru aku balik. Masa nak balik call my aunty, dia pun dah nak balik kerja so tunggu jela kan gerak sekali. Hee best kod harinih. Masa balik check duit, yes!  hehe. Jangan tanya. Ok bye

Older Post | Newer Posts