Happy New Year Everybody
Sunday, January 1, 2012, 0 speaks



Assalamualaikum and HAPPY NEW YEAR all my readers. 
Ni semua untuk korang , sila la bukak kay? (awak punya)
Macam mana azam tahun 2012? Macam mana sambutan new year?
Haha, kelakar aku tengok berita TV3 tadi, 
Malam new year kena angkut balai, malam new year kena rembat dengan JAIS. 
Ya Allah, minta-minta dijauhkan dari aku semua perkara tuh.
Aku taknak buat azam apa-apa walaupun tadi ibu bagi nasihat cakap tahun baru tolong ubah sikap, tolong ubah peragai. Yes aku memang degel, nakal semua kecuali jahat. Hehehe
Jahat tuh dah tahap kejam gila la pulak kan.
So aku just tanamkan niat untuk tahun baru ni seperti berikut

  • Cuba penuhkan waktu solat, sedaya upaya kurang kan sikap malas 
  • No more boy friend or best friend , just kawan biasa-biasa only (try) 
  • No more facebook overtime  
  • No more lepak or outing yang kerap 
  • Focus SPM. Fight fight fight  
  • Nak buat family happy dengan aku 
            Ok itu jela. Tak perlu nak buat banyak-banyak. Tak akan tercapai yang penting "usaha" tanpa usaha kita hanya boleh dianggap seorang yang pandai bercakap tapi tak pandai buat.



So that my azam. Tapi tak dianggap azam. Benda tu semua memang "wajib" untuk aku perlu buat dari dulu kan? sampai sini jela. Ok bye 


Have A Nice Day On This 2012, Senior Time Babe, Jyeahhh  

Older Post | Newer Posts