Beware. School is coming soon
Thursday, December 29, 2011, 0 speaks

  Heylo readers , especially budak-budak 4account tahun 2011 
Sebenarnya banyak kali aku fikir nak post benda ni tapi takpe la aku post kan juga sebab aku sayang korang semua! 
Post ni khas buat member-member kelas 4 Account aku , rindu doh dekat korang semua. Cuti ni no one aku jumpa korang tak ingat aku! haha kidding. Lagipun aku jarang ada rumah. Korang pun ramai yang kerja kan? Its okey. Dah nak start sekolah pun kankan.
Aku tahu ada antara korang tak sukakan aku, tapi takpe nobody perfect kan? Aku try jaga hati semua orang dengan baik. Walaupun aku ni jarang ada kat sekolah biasalah kaki ponteng. Haha tapi korang semua best sangat , sporting habis :)
Korang semua dah tahu kan ada antara kawan kita yang akan ditukarkan kelas. 
Haish, honestly aku terkejut gila. Cikgu unfair doh, kesian korang, dah belajar setahun dalam kelas account tetiba kena tukar kelas seni la, ERT bagai. Kalau aku pun sedih , tapi nak buat macam mana kan kita ni pelajar je takde hak nak membantah. 
Tapi kalau ikut pendapat aku, mana nama yang kena tukar kelas tuh kebanyakan nya degel. Tuh la korang, masa kerja khursus akaun taknak buat. Tengok sekarang? Nanti tahun depan mesti kelas tak semeriah tahun 2011 :/
Gerammnye aku, elok-elok dah 38 ke 39 orang terus jadi 34 orang. Tapi takpe la, aku doakan semua budak-budak 4 Account berjaya untuk SPM nanti kay? Korang pun kena doakan aku juga. Hehehe. Walau kat mana pun kelas kita nanti, korang kena ingat kita tetap kawan kan? 
Rindu nak buat riuh kat kelas. Lepak dekat belakang tempat aku , gelak-gelak dengan lawak bodoh korang, bahan orang bagai. Rindu bhai. Nanti dah takde nak buat semua tuh.
Alhamdulilah nama aku still dekat kelas account. 
Jangan sedih-sedih ok mana yang kena turun kelas tuh. 
Dengar cerita guru kelas Puan Suzilah. Haish, habislah kena bebel tiap-tiap hari. Hehe. Tapi kira okey la tuh. Sporting juga:)
Sampai sini jeh la. Byebye 
Ni senarai nama untuk next year. 


Older Post | Newer Posts